Urettmessig parkeringsbot. What to do?

You are fucked. DU har ansvaret for ALT som har med DIN parkering å gjøre. Soldatene som skriver gule lapper gjør ingen feil og det er heller ikke mulig for parkeringsselskapene å gjøre feil eller ta til seg kritikk. Jeg fikk pent betale selv, selv om appen til easypark foreslo en parkeringsautomat 50 unna den automaten jeg var parkert rett foran. At det var feil automat og feil sone men samme takst var min fordømte plikt å trippelsjekke på den fordømte møkka appen de har laget før jeg faktisk betalte.. Jeg tapte 750 mot null ( i tillegg til kostnad for parkeringasvgift i feil sone). Hjemmetap til tross for klage helt til parkeringsklagenemda.
 
Redigert:
Haha, nå fikk jeg en også. Klarte kunststykket å montere p-billetten feil vei i holderen. Game on!
Hahahahah:) 600,- mer til klokkekontoen!

6A257DE1-2FC6-493B-A710-DD4BBA451CC1.jpeg
 
Haha, nå fikk jeg en også. Klarte kunststykket å montere p-billetten feil vei i holderen. Game on!
Du får en flaske single malt om de går tilbake på denne. Du mener at den lesbare siden med tekst da var inn mot bilen? og baksiden ut ruten?
 
  • Liker
Reaksjoner: DJM
Helt riktig, fullstendig uleselig.

Sender jeg adresse på pm, eller kommer du innom med den? Se vedtaket ovenfor;)
sykeste, de skriver jo at selv om du gjorde noe feil så slipper du kravet. Når ble Qpark snille? HEHE:D:D:D Jeg står for det jeg sa, neste gang vi møtes får en go flaske ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Thomas84
Noen år siden min far brukte 3 år på å få tilbake pengene på lignende tilfelle, lappen lå faktisk med riktig side opp også. Med bilde som dokumentasjon, må ha blitt bløte disse selskapene nå.
 
Tror ikke det.
Kanskje det er motsatt -at de skriver bøter litt oftere og med mindre grunnlag enn før. Som gjør at de må rygge bussen mer enn før.

Det vil jo lønne seg dersom det er et mindretall som klager....

8- /