Urban Jürgensen

Jon Henrik

Ansvarlig redaktør
Medlem
12. okt. 2007
Innlegg
6.083
Sted
Fredrikstad
Tanker eller meninger om Urban Jürgensen?

https://www.urbanjurgensen.com/collections

Jeg har ikke vært helt orientert ift. de veiledende prisene før nylig, og må si jeg ble positivt overrasket. Både Big8 og The Alfred ser jo ut til å være ekstremt mye klokke for pengene.

Big8%20Stainless%20Steel_wrist_IG.jpg
 
CDC9DF2C-757A-4B2D-BBFA-9316DC1F0CCB.jpeg


Denne imponerte veldig da de lansert den under årets Baselmesse. Fantastisk pent spør du meg.

Hvorvidt de er mye klokke for pengene kan ikke jeg avgjøre, da jeg ikke ferdes i de prisklasser :eek:
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Thomas84
Absolutt nydelige klokker. Første tanken jeg fikk var at det ser ut som resultatet av en parring mellom Vacheron Constantin og Breguet.
 
Vis vedlegg 94160

Denne imponerte veldig da de lansert den under årets Baselmesse. Fantastisk pent spør du meg.

Hvorvidt de er mye klokke for pengene kan ikke avgjøre, da jeg ikke ferdes i de prisklasser :eek:

Priser oppover fra €14,300 + VAT


Nydelige klokker, ja, men den der går jeg ikke med på. :p

Hehe, jeg dro kanskje på litt ;) Men jeg syns skiven, visere, og kasse ser veldig veldig bra ut. Verkene ser også nydelige ut. Så jeg syns det virker som en veldig bra deal, hvis man sammenligner med hva man får fra andre toppmerker i samme prisklasse :)
 
  • Liker
Reaksjoner: CaveMan og Sjø
Hehe, jeg dro kanskje på litt ;) Men jeg syns skiven, visere, og kasse ser veldig veldig bra ut. Verkene ser også nydelige ut. Så jeg syns det virker som en veldig bra deal, hvis man sammenligner med hva man får fra andre toppmerker i samme prisklasse :)
Vakre klokker. Ser a collected man selger en del av UJ på sin side. Litt lik design som Kari sine klokker. Hvis jeg husker riktig så mener jeg å huske at Kari V har hatt litt å gjøre med UJ før?