Uoriginale deployment clasps?

Medlem
28. aug. 2014
Innlegg
174
Hei,

Tenkte jeg skulle kjøpe inn to ekstra deployment spenner og montere på reimer jeg har handlet.
Men jeg sliter med å finne den typen jeg leter etter... Reimene mine er laget for å egentlig matche med OEM Omega spenne, utfordringen da er at jeg må ha en spenne som legger delen av reimen med hull under den andre... Veldig vanskelig å forklare, men håper dere skjønner hva jeg mener....
Legger ved en link til den jeg har funnet, men der står det at denne passer kun til da Breitling sine remmer...
http://strappedfortime.com/shop/breitling-style-stainless-deployment-clasp/

Noen tips til hvor jeg kan finne det jeg leter etter?
Og ja, jeg kunne sikkert ha kjøpt to originale, men de koster jo ei nyre.....

Takk for all mulig hjelp og tips.
 
Har klasket avgårde en bestilling på en slik en ja... Bare håper at den ikke er totalt jalla...:)
Utenom den der har jeg faktisk ikke klart å finne noen andre som har ca samme designet og funksjon... Merkelig...
 
Sjekk ut : thewatchboys.com. Der har de tro kopi av Omega folding clasp. eksepsjonell kvalitet.
De har også Breitling,Panerai og Iwc sine spenner.
 
  • Liker
Reaksjoner: TimJ
TWB begynte å tilby remmer som passer Omega foldespenne for en stund siden, kan hende det er de Preben snakker om. Enig i at de tilbyr gode remmer for prisen.

Imidlertid har jeg en butterfly clasp fra dem som jeg sluttet å bruke etter at speedyen nesten gikk i gulvet pga en dårlig festet (sveiset/limt) pinne. Sikkert et mandagsprodukt, men jeg holder meg til remmene deres.
 
Og da ramlet det jaggu meg inn to stykk spenner:)
Kjøpte som sagt de av en på Ebay, fikk de i dag!
Super kvalitet, virkelig:)