Underforum for butikkdiskusjon?

Medlem
4. mars 2011
Innlegg
3.343
Sted
Lier
Det har vært en del caser her i det siste både positivt og negativt om ulike handels- og serviceopplevelser. Jeg synes det hadde vært meget interessant med et eget underforum dedikert til butikkdiskusjon. Jeg er normalt interessert i at et forum skal ha så få underfoum som mulig, men i forhold til akkurat dette tror jeg det kunne blitt ryddig og greit for å ha god oversikt. Om vi f.eks. opprettet en tråd dedikert til butikkdiskuson tror jeg fort det kunne blitt kaotisk og langt, enkeltrådende forsvinner jo også fort nedover. Det er heller ikke alltid like lett å søke ettersom forumet dekker hele landet og det er mange butikknavn å forholde seg til.
 
Jeg er enig i at dette kan være et nyttig underforum. Både for diskusjonens del, men også som ett enkelt oppslagsverk for nye medlemmer. Det kommer stadig spørsmål om dette og det vil jo gjøre det lettere å søke etter erfaringer. Hvis eventuelle forhandlere også kan skjerpe kundeservicen sin på grunn av det hadde det jo vært en bonus.
 
NEI!

Jeg vil heller foreslå egne tråder som er "sticky" og dermed kommer øverst.

Erfaringer Lervik Ur
Erfaringer Bjerke

osv.
 
Litt usikker, selv om de som hittil har postet kritiske synspunkter virker som om de har god grunn til å være frustrert, vil en slik tråd stort sett tiltrekke seg negative synspunkter som ikke nødvendigvis gir et riktig bilde.

Vet at enkelte butikker på Karl Johan kanskje har fått (mer enn) sin rettferdige dose med kritikk, vi vet imidlertid ikke om det er helt rettferdig i forhold til antallet fornøyde kunder.

Blir det for mye kan det i siste instans gå ut over TS og TSeres forhold til butikker som jo tross alt har stilt opp for oss.
 
Enig med Solli, enhver butikk kan ha sine tilfeller. På samme måte som en hver useriøs aktør kan ha noen gode handler... En kritikk-basert tråd vil i beste fall bidra til at urmakerbransjen i Norge fremstår som useriøs da kun de negative tingene kommer frem, for ikke å nevne at de er søkbare i evig tid...

Har mer tro på en tråd etc med generell ris og ros. Type det er synd at servicetiden er så høy. Eller jeg elsker at dere har så stort utvalg! Hadde aldri bestilt den og den klokken uten å få prøvd den først osv...