UNBOXSING (Mange bilder)

Medlem
27. jan. 2011
Innlegg
1.922
Sted
Trondheim
Da en av mine mål for 2013 handlet og da må det jo unboxes. :D


1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg



Det er altså en Omega SeaMaster Professional (SMP)

Klokken trenger kansje ikke noe presantasjon, men jeg kan jo ta de vitale mål o.l.

Urkassen er 41mm,både børstet og polert. 20mm mellom lugsa.
Tykkelsen på kassen er 12,5mm.
Lenken er også en blanding av børstet og polert.
Urskiven er blå, det samme er bezelen i keramisk utførelse.
Urverket er Omega Co-Axial 2500(tror det er D utgaven:eek:) som er et ETA 2892-A2 verk i utgangspungtet. 27 juveler og verket vibrerer 25200 ganger i timen.
Gangreserven er 48 timer.
Vannsikker til 300m
Eneste komplikasjon er min favoritt komplikasjon : dato. :D
Det er også heliumsventil på klokka.

Litt om historien til dette kjøpet.
Jeg har ikke vært noe fan av Omega. Men i høst så var jeg værfast i bodø. Og da satt jeg ved siden av en kar med en Omega SMP og ble jo betatt av klokken. Siden så har jeg gått å tengt på klokken fram til jeg dro innom min lokale AD i dag for å prøve klokken på. Og alle skjønner hvordan det gikk. :p
Det som overasker meg er wrist presensen på klokken som er 41 mm. Jeg er vant til å gå med større klokker (jobb klokka mi er jo 48mm:p) men jeg synes den virker større en sine 41mm.(Kona synes den er for liten for meg,men det gjør ikke jeg.)
Jeg vet at mange ikke synes noe om viserne eller at de har tatt vekk bølgene på skiva,men jeg synes at klokka er lekker jeg. Og det er jo det som gjør dette til en allsidig hobby. :D

Jeg må beklage for kvaliteten på bildene. Det er ikke utstyret det skorter på,men heller fotografen. Får komme tilbake med bedre bilder.

Takk for titten og fortsatt god kveld. :D
 
Gratulerer så mye, var å så på denne selv i dag, dessverre mangler jeg noen kroner, for ellers hadde det blitt kjøp her også. Men denne klokken må du bare nye, elsker den:)
 
Dette er en virkelig flott klokke. Applied logo og skive uten bølger er nydelig. Og røde detaljer...

Gratulerer så mye med kjempefin klokke.
 
Gratulerer med ny Omega, jeg synes matt skive fungerer fantastisk. Takk for at du tar deg bryet med unboxingstråd, jeg synes bildene dine er mer en bra nok.
 
Så rett,så rett.....grattis med tidløs flott klokke. Er vel noen oppgraderinger på 2500D verket også.

Mvh
Timebandit.
 
Grattis! Har siklet på denne i lang tid nå.. Satser på at det blir kjøp iløpet av året :)
 
Gratulerer med en meget lekker Seamaster!
Flotte bilder som får fram forskjellige sider av blåfargen :)
Og den fargen er vel ikke den letteste å ta bilde av heller!