Grattis med en flott klokke :)
Joar Medlem 28. juli 2011 Innlegg 174 Sted Pollestad 28. nov. 2011 #32 jayeff skrev: Grattis med en flott klokke Klikk for å utvide... +1 Ingen over , ingen ved siden!
Greg Støttemedlem Medlem 21. feb. 2008 Innlegg 5.036 Sted Bærum 28. nov. 2011 #33 Hva skal jeg si? Henviser til tidligere svar angående unboxing av denne! Gratulerer. Helt umulig å ikke like denne.
Hva skal jeg si? Henviser til tidligere svar angående unboxing av denne! Gratulerer. Helt umulig å ikke like denne.
flyback Medlem 12. okt. 2010 Innlegg 4.268 Sted Inderøy 28. nov. 2011 #34 Takk for hyggelige kommentarer folkens. Endelig finner jeg litt ro i sjelen her. Speedy pro og Sub-c blir arbeidshestene, the dailybeaters! Rimelig uorginale valg, men for meg, bare så riktig
Takk for hyggelige kommentarer folkens. Endelig finner jeg litt ro i sjelen her. Speedy pro og Sub-c blir arbeidshestene, the dailybeaters! Rimelig uorginale valg, men for meg, bare så riktig
Callahan Støttemedlem Medlem 18. feb. 2011 Innlegg 13.088 Sted Gullkysten 28. nov. 2011 #35 Gratulerer med klassiker, ja semmern skrev: Grattis! Bra du gikk riktig vei og fikk tak i en med hesalite. Det er noe med måten lyset brytes gjennom pleksien på som er en stor del av Speedyens image og sjel Klikk for å utvide... +1
Gratulerer med klassiker, ja semmern skrev: Grattis! Bra du gikk riktig vei og fikk tak i en med hesalite. Det er noe med måten lyset brytes gjennom pleksien på som er en stor del av Speedyens image og sjel Klikk for å utvide... +1
boenna_69 Medlem 9. mars 2011 Innlegg 4.609 Sted Oslo 1. des. 2011 #37 Godt å se at du tok til fornuften! Grattis!