Grattis. Denne er kjempetøff og står på min ønskeliste også...
boenna_69 Medlem 9. mars 2011 Innlegg 4.609 Sted Oslo 4. aug. 2011 #16 Grattis. Denne er kjempetøff og står på min ønskeliste også...
Frodo Medlem 18. sep. 2009 Innlegg 3.635 4. aug. 2011 #17 Gratulerer, Secondman! Lekker diver det der!
Greg Støttemedlem Medlem 21. feb. 2008 Innlegg 5.036 Sted Bærum 4. aug. 2011 #19 Tilbake til trådstarter Denne her posten har jeg jo ikke sett før nå! Gratulerer med denne. Ser jo ut som rene Yachtmasteren!
Tilbake til trådstarter Denne her posten har jeg jo ikke sett før nå! Gratulerer med denne. Ser jo ut som rene Yachtmasteren!
Secondman Medlem 20. juni 2011 Innlegg 33 Sted Oslo 4. aug. 2011 #20 Må si jeg beundrer klokka di Gullet, jeg har liksom alltid likt seiko'er. Og den hvite natoen til den klokka di, Det må jeg si ble en ren skjønnhet..
Må si jeg beundrer klokka di Gullet, jeg har liksom alltid likt seiko'er. Og den hvite natoen til den klokka di, Det må jeg si ble en ren skjønnhet..
Minuteman Medlem 3. april 2011 Innlegg 6.189 Sted New Jersey, USA 5. aug. 2011 #21 Secondman skrev: Må si jeg beundrer klokka de Gullet, jeg har liksom alltid likt seikoer. Og den hvite natoen til den klokka de, Det må jeg si ble en ren kjønnhet.. Klikk for å utvide... Du får høre på far din og legge deg tidligere. Makan til ortografi skal man lete lenge etter PS: Beklager forsøplingen av tråden din, Gullet.
Secondman skrev: Må si jeg beundrer klokka de Gullet, jeg har liksom alltid likt seikoer. Og den hvite natoen til den klokka de, Det må jeg si ble en ren kjønnhet.. Klikk for å utvide... Du får høre på far din og legge deg tidligere. Makan til ortografi skal man lete lenge etter PS: Beklager forsøplingen av tråden din, Gullet.