Unboxing

Jøss.. Gratulerer med et nydelig ur! Jeg har en DVD fra fabrikken til GO og er utrolig imponert over skapelsesprosesse til et GO-ur:) det uret der er ikke laget på et samlebånd for å si det sånn:) nyt det!
 
Gratulerer med nytt ur!

Jeg var selv en hårdsbredd fra å bestille den grå stålvarianten av denne, men endte opp med noe annet i siste øyeblikk. Meget pen med lys skive også. Ingen tvil om at Glashütte Original lager mye pent og er det "nye" merket som er mest offensivt når det gjelder urverk og finish.
 
Igjen må jeg takke for alle gratulasjoner - svært hyggelig å høre fra folk som er litt over middels klokke interesserte! :D

Har nå hatt klokken på armen i litt over en dag, og har vel egentlig brukt det meste av tiden til å se på klokken (uten å få med meg hva den faktisk er), samt å studere de flotte detaljene.

Vet at Moore tidligere har lagt ut extensive photosession av sin GO (som er helt rå!), men man kan vel aldri få nok bilder kan man vel? Legger ved et par til... Makrolinse er også bestilt, så mer godt er i vente! :D

Igjen får jeg beklage dårlig bildekvalitet, men som sagt: bedre blir det! ;)

photo3-2.jpg


photo2-2.jpg
 
Gratulerer så mye. Et stykke kunst fra øverste hylle dette her. For et håndverk.
 
Gratulerer med en estetisk klokke med et fantastisk urverk.
Caliber 90 med dobbel svanehals er et kunstverk i seg selv.
 
Helt utrolig vakkert

Dette er helt klart et av disse urene du egentlig ikke "eier", du bare tar vare på det til neste generasjon... (jada, litt brudd på copyright men det passer så godt på et vakkert ur som dette er).
 
YES!

Da var makrolinsen i hus!! Dessverre knapt med tid akkurat nå, men det kommer mer utover kvelden ;D

photo2-4.jpg