Unboxing

Medlem
10. juli 2010
Innlegg
491
Sted
Oslo
Eldre Explorer II på plass på armen i dag :) min første rolex :)
Veldig tilfreds med denne!

P3140052.jpg

P3140051.jpg

P3140050.jpg

P3140049.jpg

P3140048.jpg

P3140053.jpg

P3140044.jpg
 
Takk for det, må si jeg ikke helt klarer å se forskjellen på denne skiven og dagens..:confused:
 
På meg synes det som om timemarkeringene/dotsa er mindre markante på din klokke enn på dagens modell, men det er kanskje bare en illusjon..
 
Det skal vel i utgangspunktet ikke være annen forskjell enn at lysmassen er tritium. Vanligvis gulner timemarkeringene og skaper kontrast mot skiva, men på denne ser det ut til at skiven er litt patinert (mens tritiumen fortsatt er hvit) med et elfenbenaktig preg som er ganske tiltalende. Cream dial light, kan man si. En keeper. Gratulerer! :)
 
Hvis det var den som lå i K/s delen i dag er jeg deg veldig takknemlig for at du fjernet den muligheten jeg hadde til å miste retten til å ha eget bankkort. Tror de store klokkesprellene skal få hvile en stund om ikke jeg vil bli singel...

Uansett, Gratulerer med en av de virkelige klassiske sportsurene og med lys skive er den i mine øyne perfekt
 
Utrolig rå klokke!

Må ærlig innrømme at jeg synes dette er den fineste og/eller tøffeste Rolexen.

Eier ingen Rolex selv enda, men mye mulig at den samme modellen som du har fått deg snart er på vei i posten i min retning;)
Så håper det snart er min tur til å kunne legge ut bilder av min første Rolex (første ur verdt å poste faktisk).

Når er den fra?

Ps. Gratulere med flott klokke!
 
Takk for hyggelige tilbakemeldinger!
Dette er den som lå annonsert i dag tidlig ja :)
Klokken er S-serie, så den skal være laget en gang mellom 93 og 95.
SimSVa - jeg synes du skal gå for en ExpII hvis det er den du ønsker deg, selv har jeg alltid hatt lyst på enten hvit ExpII eller en NDSUB som første Rolex, og når denne kom opp til en overkommelig pris måtte jeg slå til :)
 
Grattis med din første Rolex olemol.:p
Et godt valg var det også, sitter meget godt på armen imo.
 
Hold oss (meg) oppdatert på følelsen! Jeg har lenge sagt at Rolex skal bli min neste. Kanskje denne "neste gangen" er gangen det blir Rolex. ;)
 
Pent, veldig pent! Grattis, grattis!

Klokka ligger på en alu-felg, ser det ut til?