Unboxing x 2

Chr

Medlem
1. feb. 2011
Innlegg
207
Sted
Oslo
Hei alle TSere:D

Er ny både her på forumet og i denne hobbyen, og tenkte jeg skulle dele mine første ordentlige klokker her i en unboxing! :D

P3200058.jpg

Her er den tunge posen hjemme på kjøkkenbordet (hvis fotofunksjonen er korrekt forstått av undertegnede). Hvor mange godsaker skjuler det seg her?

P3200060.jpg

En boks...

P3200061.jpg

To bokser... Regner med dere andre pasienter allerede kan fastslå hvilke merker det dreier seg om, ihvertfall den hvite :)

P3200062.jpg

En åpenbar klasseforskjell på eskene!

P3200064.jpg

Åpenbaringen nærmer seg!

P3200065.jpg

AHhh, Planet Ocean :) Min første klokke med sjel, denne blir værende i mange år! Victorinoxen er en Infantry Vintage Daydate mekanisk, fikk en veldig hyggelig deal på denne, ble positivt overrasket, hadde ikke forventet meg det helt store men både finish og kvalitetsfølelse er svært bra, særlig hensyntatt prisen ;)

P3200075.jpg

Nærbilde, har ikke fotoutdannelse for dere som lurte ;)

P3200072.jpg

Sikkert blandede følelser for denne blant hardbarkede TS-ere, men liker at den er forskjellig fra mye annet der ute, samt at prisen som sagt ble svært hyggelig :)

P3200067.jpg

Det var det siste bildet for denne gangen, men skal ikke se bort ifra at det blir flere unboxinger etterhvert som lommeboken tillater det.

Må si jeg er imponert over forumet her, mye kompetanse her inne, mye aktivitet, og kanskje enda viktigere, MYE engasjement! Tidssonen sjekkes nå hver morgen over kaffekoppen, gjerne før VG-nett og aftenposten ;)
 
Velkommen til TS - dette er et hyggelig sted å være :)
og Grattis med to flotte klokker. Seamaster Planet O er det nok flere enn meg som ikke hadde takket nei til, for å si det sånn. Skillelig lekkerbisken.
Ser slett ikke ille ut den Victoryknox'en.
:)
 
Woha! For en førstepost!
Gratulerer med begge to! POen er en instant klassiker. :D

Har aldri forstått hvordan dere klarer å åpne to ting samtidig. Hadde aldri klart å bestemme meg for hva jeg skulle åpnet først, enda mindre hvilke jeg skulle brukt først! :oops:

Gleder meg til å se mer fra din kan! :cool:

Edit: Og ja, velkommen hit! :D
 
Velkommen og gratulerer!:D'
Det var førsteposten sin det.:)

Den Victorinox var ganske så frekk. Gøy med noe litt utenom det vanlige.
Ellers er jo PO en klassiker. Et meget godt valg som første "skikkelige" klokke.
 
hyggelig

Takk for hyggelige tilbakemeldinger, nå er det tid for noen close up av PO, da Mr. Bond gjester TV3 :p
Edit; dere kan jo gjette hvem som havner på venstre lanke :)
 
En dagens dobbel er aldri feil.

Jeg gratulerer deg med to flotte klokker
 
Grattis :)

Godt å se at det ikke bare er jeg som er syk nok til å kjøre dobbel unboxing :p
 
Gratulerer så masse med nye ur!

Omegaen er aldri feil, og Victorynoxen et spennende innslag! ;)

Velkommen inn i ur-varmen :)