Hadde ikke tolmodighet til å kjøre hjem før jeg åpnet pakken så det får bli med bildene jeg fikk fra Hopalong
Klokken er nydelig og sitter som et skudd på et armen..
Noe mer classy enn denne får du ikke!
Vakkert urverk! En velsignelse med displayback.
Har en liten fetisj for opptrekksur, særlig når de kommer i en slik innpakkning!
Noe mer classy enn denne får du ikke!
Vakkert urverk! En velsignelse med displayback.
Har en liten fetisj for opptrekksur, særlig når de kommer i en slik innpakkning!
Takker så meget. Klokken er virkelig nydelig og selv mitt utrente blikk/fingre skjønner at finishen er perfekt. Jeg angrer ikke på at det ble denne fremfor en Rolex jeg også vurderte, men fant for "liten".. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23882570
Godt å se at du ble fornøyd. Jeg angret allerede da jeg sendte den avgårde, så da er det ihvertfall en trøst at den havner hos noen som kan sette pris på den
Sette "pris" på den må jeg nok.. Krona ramlet av her en dag og den er nå hos Tidemann for ny krone/velle (originalt) samt litt kjærlig pleie (full service). Pris er anslått til 5-7 tusen, men det er det i mine øyne verdt. Tom T. er forøvrig en riktig trivelig kar å prate med.
Et skikkelig fint ur.
Gikk glipp av denne tråden da jeg var bortreist, så det blir en forsinket grattis.
Håper det kommer tilbake fra service i toppform.
Det er herved oppfordret til flere bilder.