Unboxing tidlig en fredag

Medlem
23. juli 2010
Innlegg
55
Tidlig i dag kom postmannen på døra med denne:

bilde-15.jpg


Etter litt ventetid har en ny klokke endelig kommet i hus. I forrige uke ba jeg om råd ift valg av ny klokke- her er resultatet:

bilde-14.jpg


bilde-13.jpg


bilde-12.jpg


bilde-16.jpg


bilde-11.jpg


Og så et WS til slutt

bilde-10.jpg


Utrolig fin klokke og den sitter veldig godt på armen. Var litt usikker på størrelsen (45mm), men den føles ikke stor ut.

Beklager dårlige bildekvalitet.
 
Gratulerer!
Da er sommeren reddet, formoder jeg!?
PO er og blir et imponerende ur!:D
 
Gratulerer med et nydelig ur!

Du har også, imotsetning til visse andre her, klart å poste en normal og forskriftsmessig unboxingtråd uten å irritere vettet av meg. Den forbaska, møkkairriterende, stupide, tilbakestående trenden med å slippe to intetsigende bilder, for deretter å vente fire timer før man kommer til poenget og faktisk viser klokka, synes jeg bør straffes med offentlig pryling.

Deg derimot, ønsker jeg alt vel og hell og lykke sammen med ditt flotte nye ur!:D
 
Gratulerer med et nydelig ur!

Du har også, imotsetning til visse andre her, klart å poste en normal og forskriftsmessig unboxingtråd uten å irritere vettet av meg. Den forbaska, møkkairriterende, stupide, tilbakestående trenden med å slippe to intetsigende bilder, for deretter å vente fire timer før man kommer til poenget og faktisk viser klokka, synes jeg bør straffes med offentlig pryling.

Deg derimot, ønsker jeg alt vel og hell og lykke sammen med ditt flotte nye ur!:D


Enig, luremus unboxinger liker vi ikke.
 
Veldig stilig og elegant

Den er som mange her allerede har nevnt en klokke som det ikke går an å angripe (uangripelig?) på noe som helst annet enn størrelsen. Noen passer den for (slik som deg (og meg også forøvrig :) )) Mens andre vil ha den samme, bare litt mindre. Selve designet derimot. MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM