Unboxing: sleeper rolex

HSR

Medlem
28. april 2011
Innlegg
324
Sted
Oslo
Følger opp noen nylige unboxinger med en til, for hvorfor ikke. Klokken er fra GG, så ikke ny, men ny for meg.

Har holdt på med klokker på TS siden 2011 og har alltid hatt en forkjærlighet for Rolex, foruten 2021-2022 hvor jeg kvittet meg med alt av merket og satt igjen med reverso, calatrava og en speedmaster reduced.

Interessen min for klokker svinger litt, og har kommet tilbake for fult det siste halvåret. Trolig i sammenheng med fallende priser og interesse blant invistorer.

Med dette kom behovet for en sporty klokke (foruten Garmin) og jeg savnet den solide følelsen en rolex gir - det er med andre ord snakk om en sportsklokke med krone på skiva :)

Mange synes nok dette er et rart valg, som sikkert også er grunnen til at man kan få tak i denne hos AD - Det kommer muligens også av at den ligner en annen sportsklokke
IMG_7350.jpeg

IMG_7351.jpeg
 
Redigert:
Følger opp noen nylige unboxinger med en til, for hvorfor ikke. Klokken er fra GG, så ikke ny, men ny for meg.

Har holdt på med klokker siden 2011 og har alltid hatt en forkjærlighet for Rolex, foruten 2021-2022 hvor jeg kvittet meg med alt av merket og satt igjen med reverso, calatrava og en speedmaster reduced.

Interessen min for klokker svinger litt, og har kommet tilbake for fult det siste halvåret. Trolig i sammenheng med fallende priser og interesse blant invistorer.

Med dette kom behovet for en sporty klokke (foruten Garmin) og jeg savnet den solide følelsen en rolex gir - det er med andre ord snakk om en sportsklokke med krone på skiva :)

Mange synes nok dette er et rart valg, som sikkert også er grunnen til at man kan få tak i denne hos AD - Det kommer muligens også av at den ligner en annen sportsklokke
Vis vedlegg 357600
Vis vedlegg 357601
Hei Hei...Luremustråder er 2014, vi vil ha tilbake unboxing! Kom igjen a...!
 
Det er noe eget med edelt metall, tyngden, fargen og skinnet, og jeg trives veldig godt med at det kun er jeg som vet det - foruten noen fåtall andre. Ikke engang dama! (Heldigvis)

Var redd for at 42 var stort, men med 11.7mm høyde ligger den veldig fint

IMG_7352.jpeg

IMG_7364.jpeg

IMG_7367.jpeg
 
Det var vel denne jeg fikk kastet et par lange blikk etter på fredag ;) nydelig og diskret luksus! Gratulerer så mye!!
 
  • Liker
Reaksjoner: HSR
Grattis med superflott klokke! Venta på at denne skulle komme, men dessverre kom den i 2mm for stor modell for mine håndledd. Misunnelig:) Kos deg!
 
  • Liker
Reaksjoner: HSR