Unboxing: Romantisk tysker

Ban

Støttemedlem
Medlem
16. sep. 2013
Innlegg
1.571
Morsomt at det kommer noen utboksinger igjen og da passer det jo bra at jeg har fått meg ny klokke.

Før jeg for alvor ble bitt av denne klokkebasillen så husker jeg at jeg så en av disse litt rare asymmetriske klokkene laget av et klokkemerke jeg aldri hadde hørt om. Jeg ble fasinert og husker at jeg sjekket prisen på en av disse, som jeg naturligvis synes var helt vanvittig. (Jeg hadde jo enda ikke mistet gangsynet helt...)
Etter hvert som klokkeinteressen tok seg opp har jeg med jevne mellomrom sett etter en av disse. De dukker jo ikke opp så veldig ofte og da det har kommet en for salg har det av en eller annen grunn ikke passet.

Nå var tiden endelig her og jeg kan røpe at den innfrir. Måtte gleden vare lenge:)

Så da tar vi en klassisk unboxing fra boks til arm:

Godt pakket inn av kjent GG på TS
20240116_073736.jpg


20240116_073908.jpg


Endelig avsløres det hva dette er (for de som ikke allerede har skjønt det.
20240116_074040.jpg

20240116_074106.jpg


Her er den:)
Panoramadato og månefase, man må jo bare elske det:love:
20240116_074151.jpg

20240116_074852.jpg


Den har vært fraktet i -30 så jeg lar den få temperert seg før jeg begynner å stille på de deilige komplikasjonene. (Litt kaldt i vinduskarmen også)
20240116_080617.jpg

Vi kan ta en liten titt på baksiden. Beklager bildene som på ingen måte rettferdiggjør det vakre urverket. Bedre bilder kommer...

20240116_090030.jpg

20240116_090348.jpg


Nå er den stilt og plassert på armen.
Takk for at dere tok dere tid:)

20240116_093818.jpg
 
Gratulerer!

Disse har vokst veldig på meg siste halvår, de står høyt oppe på min ønskeliste. Kjenner jeg er veldig misunnelig! :D
 
  • Liker
Reaksjoner: Ban
Alvorlig fin! Husker jeg følte meg litt lurt med min Lange 1 når den baksiden der kom til en brøkdel av prisen - vanvittig flott!
 
  • Liker
Reaksjoner: Ban
Alvorlig fin! Husker jeg følte meg litt lurt med min Lange 1 når den baksiden der kom til en brøkdel av prisen - vanvittig flott
 
  • Liker
Reaksjoner: Ban
Gratulerer med veldig fin GO! Har i likhet med deg vurdert denne i årevis, riktignok med hvit skive :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Ban
Gratulerer med rå GO, skikkelig fin den der. Er noe sjarmerende med en slik skive. Regner med denne blir brukt mye fremover.
 
  • Liker
Reaksjoner: Ban
Trådens tittel ved førte øyekast er jo et oksymoron, så jeg måtte klikke innom. Da viste deg seg at trådens tittel ikke var et oksymoron likevel. Gratulerer med flott klokke. :)

Som andre over her sier, så har jeg også sett på en GO av den typen i noen år. Rart det der, at enkelte klokker lurker i hodet i årevis.
 
  • Liker
Reaksjoner: Ban