Unboxing - min drømmeklokke

johage

Støttemedlem
Medlem
22. aug. 2019
Innlegg
590
Sted
Oslo
Det har kriblet i magen noen dager! Etter mye frem og tilbake, endte jeg opp med å bestille «drømmeklokka» tirsdag 26. mai. Klokken var ikke forventet før over pinse, men jeg fikk en særdeles hyggelig overraskelse tidligere i dag. Mens jeg holdt på ute i hagen, dukket plutselig Fedex opp! Og det fire dager før estimert levering. Dette gikk raskt!

Vel - vi får unboxe…!
IMG_2254.JPEG
IMG_2255.JPEG
IMG_2256.JPEG
IMG_2257.JPEG
IMG_2258.JPEG
IMG_2259.JPEG
IMG_2260.JPEG
IMG_2267.JPEG
IMG_2261.JPEG
IMG_2269.JPEG


Jeg har over lengre tid lett etter et pent eksemplar av en 14060m, men det er ikke så ofte disse er å oppdrive. Etter hvert ble søket utvidet og etter inspirasjon fra @Kohe321 kom jeg i kontakt med DavidSW i Florida. Jeg må virkelig si at jeg er imponert! Ved første kontakt hadde de dessverre ingen inne som var helt i «mint-condition», men nærmest over natten kom et helt strøkent eksemplar inn.

Jeg må få takke @Kohe321 og @Loevhagen her på Tidssonen for gode råd og hjelp i prosessen. Det setter jeg enormt stor pris på! Jeg var på nippet til å slå til på en 114060 her i Norge tidligere i uken, men etter en lang kveldstur kom jeg på rådet fra @Loevhagen. «forfølg det du egentlig ønsker deg - og ikke substituttet». Sent tirsdag kveld endte det derfor med at jeg la inn ordren hos DavidSW og er nå stolt eier av flott eksemplar 14060m. Sertifikatet er stemplet januar 2013, og er vel produsert rimelig tett på før 114060 overtok stafettpinnen.

Nå er gleden stor og en bedre start på pinsen kunne jeg ikke fått!
 
Gratulerer! Bare hyggelig å kunne bistå i prosessen. Er jo dette som er så fint med miljøet vi har her på Tidssonen. :)

Submariner 14060 er etter min mening omtrent så nær en perfekt klokke som det er mulig å komme, og dette her var et veldig flott eksemplar. Med garantikort datert 2013 må jo denne være en av de siste 14060m som ble solgt.

Tenker dette var en perfekt start på helgen! :D
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: johage