Unboxing: Grand Seiko!

Rått! var nære på å slå til selv, men ser den fikk et bra hjem. Den skiva er helt rå, og det jeg blir satt ut av er finish på indekser/visere.
 
  • Liker
Reaksjoner: Kohe321
Tusen takk folkens!

Rått! var nære på å slå til selv, men ser den fikk et bra hjem. Den skiva er helt rå, og det jeg blir satt ut av er finish på indekser/visere.

Skiven med markørene og viserne er rett og slett helt utrolig godt utført. Selve skiven har en matt, nesten eggeskall-aktig tekstur som virkelig skaper kontrast mot de høy-polerte markørene og viserne, som formelig spraker i solen. Skivens tekstur holder liksom det hele litt i tøylene slik at det ikke blir for mye av det gode.


49780350948_633260a0e8_h.jpg


Den kan helt klart plasseres i kategorien dressklokke, men har samtidig alle ingrediensene som trengs for å kunne fungere som en "jeans og t-skjorte"-klokke, også. Spesielt om man bytter over til en litt røffere reim, som feks. denne her: https://shop.hodinkee.com/collections/straps/products/the-unlined-cooper-watch-strap-in-light-brown
 
Det feier GS vind over landet for tiden, og det liker vi ;)
Gratulerer så mye med en nydelig klokke.
Du var tidl ute med ‘alternative’ valg. Tenker da på ‘vår’ kjære Ananta du kjøpte ny for 8-9 år siden.
Blir garanter en GS på meg også en dag, men har ikke helt landet på hvilken.
Får ikke mindre lyst på GS med de bildene du presenterer heller da:eek:
Koz deg masse med klokken og vær mer tålmodig med denne kontra ‘Anna’
 
  • Liker
Reaksjoner: Kohe321 og johage
Det feier GS vind over landet for tiden, og det liker vi ;)
Gratulerer så mye med en nydelig klokke.
Du var tidl ute med ‘alternative’ valg. Tenker da på ‘vår’ kjære Ananta du kjøpte ny for 8-9 år siden.
Blir garanter en GS på meg også en dag, men har ikke helt landet på hvilken.
Får ikke mindre lyst på GS med de bildene du presenterer heller da:eek:
Koz deg masse med klokken og vær mer tålmodig med denne kontra ‘Anna’

Takk @Phenix! Den Anantaen var virkelig noe utenom det vanlige. Her må vi mimre:



Kult at du også har Grand Seiko i tankene! Blir spennende å se hvilken du lander på når tiden er moden. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Phenix