UNBOXING - etter halvannet år kom mailen fra Bjerke!

Niks. Til henne. Gleden ligger vel så mye i prosess som målet, så jeg har bare brukt ventetiden godt. Gleda meg masse på hennes vegne i halvannet år!
Ja... Vel, da kommer det ut fra min liga.
Min titan 53mm hilser;)
1000004487.jpg

Wow!!!
Dette smakte godt tenker jeg!
Gratulerer!
Både å. Ventetiden er over. Hva sitter jeg igjen med da? En happy wife = happy life. Absolutt. Men er helt klokkeplanløs. En rar opplevelse. Hvis jeg ser forbi egoistiske klagefølelser:

JA! Superhappy! Klokka er driiiitfin. Og den kler kona.

For 11 år siden til hennes 40-årsdag (jada, kona er en del eldre enn meg) kjøpte jeg en hvit 116520 til henne. Samtidig kjøpte jeg Hulken til meg. Da sa hun: jeg liker grønt, jeg vil ha den grønne. Fikk aldri brukt Hulken selv. Ila disse 11 årene har hun akseptert at hennes venstre håndledd forvaltes av meg, og at hun ikke kontrollerer hva hun bærer. Til felles glede, fordi: jeg får en ekstra arm å ha klokkeglede på, hun får flotte klokker på armen. Hun jobber i Forsvarsdepartementet med masse militære klokkeinteresserte kollegaer, så hun syns det er morro å sporte Radium, Day-Date, Panerai, Sea-dweller m.m.

Veldig gledelig da vi var hos Bjerke i dag og hun så 126500 for første gang: Åj, den var lekker!!!!! Det er jeg glad for, fordi jeg digger vakre kvinner med Daytona!

Oppsummert: ja, smakte godt!