UNBOXING - etter halvannet år kom mailen fra Bjerke!

giphy.gif

Hvem kom først, høna eller egget? Klokka til @Genta eller...?
IMG_2176.jpeg

Altså, om du virkelig har en greie på gang med Camila, så er jeg litt usikker på hvor mandig din utlevering av henne her inne er?! Og setter hun egentlig pris på at du omtaler henne i sjåvinistiske ordelag som over? Håper vel at dette bare er en form for en litt rar prank.
Serr @Gin, ikke nødvendig å være SÅ hårsår, på Cs vegne. OCD er en gentlemen. Ikke ta alle raske og morsomme innlegg i værste mening.

IMG_3664.jpeg

Altså, om du virkelig har en greie på gang med Camila, så er jeg litt usikker på hvor mandig din utlevering av henne her inne er?! Og setter hun egentlig pris på at du omtaler henne i sjåvinistiske ordelag som over? Håper vel at dette bare er en form for en litt rar prank.
1000032125.jpg

Det intressante her er jo at jeg veit hva @Genta skal unboxe her!
Og jeg kjenner jo ikke Camilla engang!

Men at dette har med ei høne å gjøre er det jo ingen tvil om.

Oi. Nå gikk et humoristisk innspill fra min side over til en dum misforståelse.
Trodde det var tydelig at dette var ironi, men ser at dette sklidde ut.
Så for ryddighetens skyld så kjenner jeg ikke Camilla og legger meg helt flat om jeg framstilte henne på en dårlig måte. Dette er tross alt et klokkeforum og jeg håper virkelig @Genta får sitt flotte ur snart!

Peace🙏🏼

Oi. Nå gikk et humoristisk innspill fra min side over til en dum misforståelse.
Trodde det var tydelig at dette var ironi, men ser at dette sklidde ut.
Så for ryddighetens skyld så kjenner jeg ikke Camilla og legger meg helt flat om jeg framstilte henne på en dårlig måte. Dette er tross alt et klokkeforum og jeg håper virkelig @Genta får sitt flotte ur snart!

Peace🙏🏼
Ironi kommer sjeldent med nordmennene sitt første par ski:unsure:
Og jeg bruker truger...

• Liker
Reaksjoner: crown guard