UNBOXING - etter halvannet år kom mailen fra Bjerke!
Genta Medlem 26. april 2011 Innlegg 5.876 i dag kl. 13:48 #1 Reaksjoner: seiltid, Bgo80, Preacher og 6 andre
Preacher Medlem 16. juli 2013 Innlegg 7.985 Sted Noreg i dag kl. 17:59 #2 Genta skrev: Vis vedlegg 422797 Klikk for å utvide... Long game luremusing, det var lenge siden!
UJU Støttemedlem Medlem 23. jan. 2010 Innlegg 6.449 Sted Vestlandet i dag kl. 18:01 #3 Preacher skrev: Long game luremusing, det var lenge siden! Klikk for å utvide... Luremusing ja... Kan ikke si at jeg har savnet det...
Preacher skrev: Long game luremusing, det var lenge siden! Klikk for å utvide... Luremusing ja... Kan ikke si at jeg har savnet det...
Genta Medlem 26. april 2011 Innlegg 5.876 i dag kl. 18:44 #4 UJU skrev: Luremusing ja... Kan ikke si at jeg har savnet det... Klikk for å utvide... Det har veldig mye å hvilken side man er på, fra mitt perspektiv er det fint. Samtidig. Hvordan tror du jeg har det? 5-6 uker er en evighet!
UJU skrev: Luremusing ja... Kan ikke si at jeg har savnet det... Klikk for å utvide... Det har veldig mye å hvilken side man er på, fra mitt perspektiv er det fint. Samtidig. Hvordan tror du jeg har det? 5-6 uker er en evighet!
Hammerfjord Medlem 25. juli 2012 Innlegg 7.275 Sted Troms for 23 min. siden #5 Genta skrev: Det har veldig mye å hvilken side man er på, fra mitt perspektiv er det fint. Samtidig. Hvordan tror du jeg har det? 5-6 uker er en evighet! Klikk for å utvide... Nå må du våkne... Det er Camilla som driver med aprilspøk og jeg blir ikke lurt med luremus'ingen sin Redigert: for 14 min. siden
Genta skrev: Det har veldig mye å hvilken side man er på, fra mitt perspektiv er det fint. Samtidig. Hvordan tror du jeg har det? 5-6 uker er en evighet! Klikk for å utvide... Nå må du våkne... Det er Camilla som driver med aprilspøk og jeg blir ikke lurt med luremus'ingen sin