Unboxing: en tysk endestasjon

1618578193445.png
Nydelig skåret datovindu.
1618578234493.png
Herlig formskrift av brand.
1618578272614.png
Lollipopp sek.viser 'smaker' bra ja.
1618578325309.png
Fantastisk løsning på bytte av ledd.
1618578366838.png
Her snakker vi 'revers' sandwiche tall!

Gratulerer så mye, helt fantastisk!

Tusen takk for alle de hyggelige meldingene, folkens!
Denne har virkelig levd opp til forventningene. Kommer tilbake med noen betraktninger om noen dager. :)

Lekker den der! Gratulerer! :love:
Bare for nysgjerrighetens skyld, da har du f.eks. ingen dressklokke eller "beater" i tillegg? Kult med OWG tanken men føler for min del at ulike behov og situasjoner i hverdagen krever ulike klokker. Men for en kul OWG-klokke du har valgt!

Joda, har nok andre i boksen i tillegg, men kommer hovedsakelig til å bruke denne til "alt". (Utenom til smoking...) :)

Deilig sak! Dette er den blå skiven? Litt vanskelig å se på bilder

Blå skive, ja.

Vis vedlegg 245495
Gratulerer så mye! Utrolig flott! Kjøpte denne for et par måneder siden og er også superfornøyd. Valgte dog å børste lenken da jeg føler den passer bedre uten PCL :mrgreen:

Gratulerer til deg også! Fantastisk klokke :) Svært god idé å børste lenken - enig at den passer vel så godt uten PCL, kan jeg spørre hvor du gjorde jobben? Pris på noe sånt?

Desse Seaq er RÅ. 38,5mm?

39,5 :)

• Liker
Reaksjoner: Oddemann
@havarduf for meg ble det et enkelt valg mtp at det var 40-årsgave og keeper så da slipper jeg å tenke på eventuelt tap av annenhåndsverdi. Er dog gjort på en slik måte at det vil være relativt enkelt å sette den tilbake i originalstand om jeg skulle føle for det. Er ikke brukt maskin så er minimalt med forandring i stål her.

For meg ble dealbreakern her at endeledd er helbørstet mens lenke ikke er det, bare føler at det krasjer. Samtidig føler jeg at klokken passer å se enda litt mer tool ut da den er ganske pen allerede.

Uansett er jo dette bare en liten detalj men valgte å gjøre noe med det kontra å skulle irritere meg over at den ikke var "perfekt" :)

Anbefaler også stoffremmen og gummiremmen her, har begge og er utrolig bra kvalitet på begge!

• Liker
Reaksjoner: knb
@havarduf for meg ble det et enkelt valg mtp at det var 40-årsgave og keeper så da slipper jeg å tenke på eventuelt tap av annenhåndsverdi. Er dog gjort på en slik måte at det vil være relativt enkelt å sette den tilbake i originalstand om jeg skulle føle for det. Er ikke brukt maskin så er minimalt med forandring i stål her.

For meg ble dealbreakern her at endeledd er helbørstet mens lenke ikke er det, bare føler at det krasjer. Samtidig føler jeg at klokken passer å se enda litt mer tool ut da den er ganske pen allerede.

Uansett er jo dette bare en liten detalj men valgte å gjøre noe med det kontra å skulle irritere meg over at den ikke var "perfekt" :)

Anbefaler også stoffremmen og gummiremmen her, har begge og er utrolig bra kvalitet på begge!

Aha, skjønner. :) Fin måte å markere et jubileum på må jeg si.
Enig i at klokka blir mer toolish og det er jo en bra ting. Jeg skal vurdere å gjøre samme, men venter en stund.

Nå har jeg hatt den et par dager og jeg må si at kvaliteten imponerer meg stort.

Utrolig solid konstruksjon på hele pakka. 0-nada-zero vandring i bezel.
Lenken er fenomenal. Justeringen både på lenke og lås er upåklagelig.
Domed sapphire <3
Lesbarheten
Den er relativt tynn (12mm) og midt-kassen er slank.
God lume.
Når lyset fanger den skiva....og de indexene... Å du hjelpe meg for et flott skue.

Jeg har aldri handlet med Thune før, men det ble jo en hyggelig opplevelse. :) GO taper seg nok en del i annenhåndsverdi i det den forlater dørstokken i Stortingsgaten, men sånn er det vel bare på det meste som ikke starter med R.

mBuFWik.jpg