Unboxing "En sveitser fra østen?"

GrimReaper

Støttemedlem
Medlem
30. des. 2016
Innlegg
5.724
Sted
Telemark
Blir en lynkjapp unboxing i ettermiddag for å holde oppe den gode stimen!

Først og fremst en takk til @seiltid for å diskret sørge for at jeg ble hjernevasket nok til å skrape sparegrisen enda litt til.

Fikk full tenning etter å ha sett hans variant og det har rett og slett ikke sluppet taket, jeg måtte bare finne ut av dette. Alt var ukjent, 36mm ( damestørrelse i mitt macho hode ), kjøpe usett fra en forhandler i Tokyo, første kjøp gjennom Chrono24. Følte jeg gamblet..... og vant!!

20240123_153256.jpg

20240123_153601.jpg

20240123_153636.jpg

20240123_153857.jpg

20240123_153851.jpg

20240123_153728.jpg


Bilder tatt i full fart, men godt nok.
36mm er veldig uvant men jeg tror faktisk jeg skal kunne venne meg til det, veldig nedtonet og klassisk. Jeg begynner å forstå at mange liker det faktisk.
Nydelig hvit skive med romertall, NOS fra 2020 med alt i orden av boks, papirer og stemplet garantikort. Veldig positiv opplevelse. Kom på fire dager med DHL noe som må være godt innafor.

Alt i alt. Meget happy!

Fortsatt god tirsdag godtfolk! :)
 
Gratulerer! :D En skikkelig godbit det der! Den kler virkelig romertall, og med dag- og datoskiver med lik farge som selve skiven er den harmonisk. Jeg har blitt veldig glad i min. Prøv den på skinnreim også ;)

Litt misunnelig på den lenka kjenner jeg.

P.S. Ikke glem å stille dag og dato :geek:
 
  • Elsker
Reaksjoner: GrimReaper
Gratulerer! :D En skikkelig godbit det der! Den kler virkelig romertall, og med dag- og datoskiver med lik farge som selve skiven er den harmonisk. Jeg har blitt veldig glad i min. Prøv den på skinnreim også ;)

Litt misunnelig på den lenka kjenner jeg.

P.S. Ikke glem å stille dag og dato :geek:
Ja, denne er veldig fin! Jeg greide ikke å få din ut av hodet og har nerdet i flere uker før jeg klinket til. Rimelig i utgangspunktet og en veldig ryddig og vennlig forhandler som i tillegg var villig til å justere prisen noe ned for en smårar Nordmann gjorde det hele til en meget trivelig erfaring.

Bilder ble tatt i full fart så jeg har ikke stilt verken det ene eller det andre enda. Må justere lenkelåsen litt og gi den noen dager på armen for å se hvordan jeg responderer på 36mm :D
Er redd skinnrem får den til å virke mindre visuelt og det går ikke, derfor tror jeg lenken blir på.

Litt artig å pelle av plast igjen også, det er noen år siden :D
 
  • Liker
Reaksjoner: TomB og seiltid