Unboxing; en sommerbeater for globetrotteren

Callahan

Støttemedlem
Medlem
18. feb. 2011
Innlegg
12.984
Sted
Gullkysten
Da var pakken FedExet kommet hit...

Fikk melding i dag om at den var lastet på bil (Bring), men valgte å stole på lappen om at den var på postkontoret. Ganske riktig.


Unboxingen ble gjort blant lekende barn, derfor omgivelsene ;)
APRIL2011076.jpg


APRIL2011077.jpg




Oppmerksomme tittere skjønner vel hva dette kan være...og ja, jeg ser at dette kan være en klokke som ikke er "politisk korrekt", men I like it ;)

Og hvem vet, det kan jo være inngangsporten til noe annet lignende...time will tell..;) :)

APRIL2011078.jpg


Pen hvit eske, med en pen sort boks, trukket med mykt imitasjonslær. Synes dette virker bra forseggjort for prisen, faktisk langt over. Det gjelder klokken og, men nå foregriper jeg.

APRIL2011080.jpg


Katten er på vei ut av sekken :)

APRIL2011081.jpg
 
Vi kjører på videre :)

APRIL2011082.jpg


Jada, det er pent. Vi ser jo hvor inspirasjon er hentet...likevel har den sin egen identitet - eller i så fall er det spørsmålet jeg skal forsøke å få svar på den nærmeste tiden.

Å holde klokken i hånden gir imidlertid følelsen av at dette er mye klokke for pengene! Eneste jeg har å utsette er at lumen ikke er 100% presis påmalt - men det visste jeg om på forhånd. Lenken virker meget bra, bedre enn den til min gamle 16800 (men den er jo 25 år).

APRIL2011084.jpg


Obligatorisk WS av min STEINHART "GMT-OCEAN 1 BLUE RED", som drives av et mekanisk ETA urverk, 2893-2.
APRIL2011090.jpg


Skål og god sommer ;)
 
Gratulerer :)

En kjekk klokke det der. Jeg har hatt en Ocean-1 tidligere. Mye for penga her.
 
Vi kjører på videre :)

APRIL2011082.jpg


Jada, det er pent. Vi ser jo hvor inspirasjon er hentet...likevel har den sin egen identitet - eller i så fall er det spørsmålet jeg skal forsøke å få svar på den nærmeste tiden.

Å holde klokken i hånden gir imidlertid følelsen av at dette er mye klokke for pengene! Eneste jeg har å utsette er at lumen ikke er 100% presis påmalt - men det visste jeg om på forhånd. Lenken virker meget bra, bedre enn den til min gamle 16800 (men den er jo 25 år).

APRIL2011084.jpg


Obligatorisk WS av min STEINHART "GMT-OCEAN 1 BLUE RED", som drives av et mekanisk ETA urverk, 2893-2.
APRIL2011090.jpg


Skål og god sommer ;)

Gratulerer med en skikkelig sommerklokke!
Skulle gjerne ha sett noen flere bilder av den i dagslys :)