Unboxing: Bursdagsgave fra Kona

Gratulerer med keeperen over alle keepere.

Hils din kone og fortell henne at akkurat nå sitter det hundrevis av WIS-er og misunner deg en slik hustru.
 
Og bare for å WIS'ke noen ord med på veien i all honeymoon'ish setting:
- røyner det på, så velger du klokka....:cool:
 
Keeprs begge to - gratulerer!
Og takk for flotte bilder, de fikk frem Speedyens beste sider - for et ur!!!!
Shame on you som fornekter Speedyen storhet!!!!!! :twisted:

Jada jeg tuller :D
 
Herlig, blir nesten rørt her jeg sitter og leser.
Gratulerer så mye med en flott speedmaster og ikke minst en fantastisk kone ta godt vare på henne, slike vokser ikke på trær. :)

Fra mobilen
 
Tusen takk for alle gratulasjoner og hyggelige kommentarer!!
Jeg kan skrive under på at jeg er utrolig fornøyd med begge to, absolutt keepers:p
 
ERIK THORSTVEDT!

Dette kaller vi bare en KEEPER! Både klokka og dama. Meeeeget omtenksomt- gjør faktisk dette for dama sjæl om dagen, så dette har jeg sansen for. Nydelig klokke og er en av mnine MUST HAVE - klokker. DEn står høyt på listen over mine 3-4 neste kjøp. Innen noen år så har jeg denne også. Er den med Safir foran og bak?
 
Gratulerer så mye med dagen og en lekker Omega.

11CAFFEC-B2FD-4520-9335-F70465E14469-4620-000004D05FC75650.jpg


Regner med at du kjenner igjen bakgrunnen i dette bildet? :p
 
Dette kaller vi bare en KEEPER! Både klokka og dama. Meeeeget omtenksomt- gjør faktisk dette for dama sjæl om dagen, så dette har jeg sansen for. Nydelig klokke og er en av mnine MUST HAVE - klokker. DEn står høyt på listen over mine 3-4 neste kjøp. Innen noen år så har jeg denne også. Er den med Safir foran og bak?

Takker så meget!

Nei, det er ikke med safir foran og bak. Hesalitt foran og god gammeldags stållokk bak;)