Unboxing av.....

Medlem
10. juni 2008
Innlegg
1.297
Sted
Trondheim
Utålmodigheten var stor da postmannen kom med en pakke to og en halv time etter forventet levering, men humøret ble raskt snudd når jeg først fikk pakken og begynte å pakke opp :)


P1000792.jpg



Enkelte har kanskje sett en annonse hvor jeg var ute etter en Omega den siste tiden

P1000793.jpg


P1000795.jpg


Jeg var i utgangspunktet ute etter en 2254.50, men endte opp med en GMT ref. 2234.50 :D

P1000796.jpg



P1000803.jpg


P1000810.jpg


P1000815.jpg


P1000816.jpg


P1000812.jpg



Lumen er som forventet helt ok ;)

P1000807.jpg


P1000808.jpg


P1000809.jpg



Etter å ha hatt klokken en dag kan jeg ikke si annet enn at jeg er meget fornøyd med klokken og forstår nå godt hvorfor Omega har en så stor flokk med entusiaster som sverger til produsenten :) Er godt fornøyd med nå å ha blitt medlem av Omegaklubben :D

Takk for titten!

Ps. Beklager at bildene er så små. Jeg har prøvd å endre størrelsen på Photobucket, men det er tydeligvis noe jeg ikke forstår...
 
Gratulerer så mye, den veldig flott! På tide jeg blir medlem i Omegaklubben igjen kjenner jeg :D
 
Dæven, den var flott. Likte veldig, og da mener jeg veeeldig, godt den røde teksten og viseren. Og så har den jo sverdvisere!

Gratulerer!!!!!!

Nå fikk jeg lyst på en slik en også... Dette forumet er ikke bra for sarte sjeler som meg.
 
Gratulerer så mye, den veldig flott! På tide jeg blir medlem i Omegaklubben igjen kjenner jeg :D

Tusen takk! Hvis du har vært medlem og har meldt deg ut er d på høy tid å melde seg inn igjen ;)

Gratulerer med meget flott Omega, og velkommen i klubben :)

Takker og bukker :)

Dæven, den var flott. Likte veldig, og da mener jeg veeeldig, godt den røde teksten og viseren. Og så har den jo sverdvisere!

Gratulerer!!!!!!

Nå fikk jeg lyst på en slik en også... Dette forumet er ikke bra for sarte sjeler som meg.

Takk! En av tingene jeg liker med denne er kontrastene, den røde viseren og teksten gjør skiven mer levende :) Skjønner godt at Red Sub er så populær!


Cool klokke!:cool: Gratulerer!

Er meget fornøyd med min

Takk! Skjønner godt at du er fornøyd, det er jeg også :)
 
Grattis med red seamaster :) :) :)

Denne var da strøken! Den dærre dærre omega klubben, hvor er`e man sajner seg på a?
 
Gratulerer med en nydelig Seamaster og velkommen i Omega-gmt-klubben. :D
Den er utrolig fin med sort skive og. GW hilser:

Tsen takk! Det der var jo et nydelig bilde av et hyggelig søsken :)

Denne var da strøken! Den dærre dærre omega klubben, hvor er`e man sajner seg på a?

Du må kjøpe deg en nydelig Omega! I visse sære forgreninger av Omegaklubben må du også sverge på å for alltid hate Rolex, men det gjelder ikke her ;)

Nydelig sak! Grattis :)

Takk takk, den er virkelig nydelig :)

Grattis med en utrolig pen klokke! Gleder meg til å tafse på den ;)

Takker og bukker! Du skal få tafse på den så mye du vil :D Du må få tilbake Seamasteren din en av de kommende dagene, du må savne den fryktelig nå! (Ottoms var så elskverdig å låne meg sin rimelig nyervervede 2254 de siste dagene for å døyve den verste smerten ved å snart ha en Omega, men ikke helt ;) )

Gratulerer! Flott klokke :) Den Omega-klubben høres/ser ikke så dum ut.....

Den er ikke det heller. Jeg brukte altfor lang tid på å skjønne at jeg måtte bli medlem.. :roll:
 
Gratulerer så mye, topale :)

Velkommen til Seamaster Club! Herlig å la Eternaen hvile seg litt nå? ;)
 
Gratulerer med ny klokke! Håper du fått tatt like mange fine bilder av denne som du har gjort med Eternaen.
 
Pent! Gratulerer! Nå fikk jeg ville ideer om å skaffe meg en slik + en great white og en 2254.50 til å holde Electric Blue med selskap. Det hadde blitt en fin liten sverdviserklubb :D Kommer vel neppe til å skje med så mange andre på ønskelisten...
 
Gratulerer med flott GMT!

Ligger en 2594 chrono med sverdvisere på finn nå, til min bankkontos store irritasjon :D
 
Grattis med en flott klokke :)

Takk! :)

Grattis med superflott klokke.:D
Min absolutte favoritt fra Omega.:cool:

Takk! Den har absolutt klatret på stigen for min del og :)

Gratulerer så mye, topale :)

Velkommen til Seamaster Club! Herlig å la Eternaen hvile seg litt nå? ;)

Hehe. Tusen takk! Ja Eternaen får litt velfortjent hvile nå, og er for tiden utlånt til Ottoms. Det har nok til tider vært litt overeksponering av Eternaen her på TS, så det er godt å få en verdig arvtager til the spotlight for en stund :D
But the Eterna will be back! :cool:

Gratulerer med ny klokke! Håper du fått tatt like mange fine bilder av denne som du har gjort med Eternaen.

Takker og bukker! Ja det skal nok bli en del bilder av denne fremover :)

Pent! Gratulerer! Nå fikk jeg ville ideer om å skaffe meg en slik + en great white og en 2254.50 til å holde Electric Blue med selskap. Det hadde blitt en fin liten sverdviserklubb :D Kommer vel neppe til å skje med så mange andre på ønskelisten...

Det synes jeg høres ut som en god plan! Du har jo allerede en nydelig samling av Omegaer så disse ville jo utfylt samlingen perfekt! mmmmmmm sverdvisere....


Gratulere med flott klokke.

Tusen takk!

Gratulerer med flott GMT!

Ligger en 2594 chrono med sverdvisere på finn nå, til min bankkontos store irritasjon :D

Takk! Synes du skal slå til jeg :cool: (det er fryktelig enkelt å råde andre til å bruke penger ;) )