Den er kjøpt ny hos Bjerke i Bergen tidlig i 2011, og jeg er tredje eier.
Etter en arbeidsdag med klokka på armen er jeg veldig fornøyd - litt uvant uten datovindu, men det er vel en vanesak. Hadde egentlig tenkt meg en nyere Datejust med mørk skive - men så tilbød Espen seg å avhende denne.. What can a man do?
Datejusten min er jo av nyeste modell (116200), og kassen på den er jo polert og litt mer "chunky".. Er vel derfor Explorern virker litt mindre på armen.
For å bevare husfreden, så blir denne en "kontorklokke" en liten stund fremover.. Jeg slapp utrolig billig unna når jeg unboxet Day Daten på julaften, så jeg velger å la være å strekke strikken lenger enn det på nåværende tidspunkt
Fikk knipset et lite bilde (beklager kvaliteten - måtte ta dette før alle andre kom på jobb for å unngå å bli sett på som sinnsyk..) som sammenligner Datejusten og Exploreren.
Datejusten ser jo unektelig større ut - det er vel bredere lugs som utgjør den store forskjellen.
Gratulerer Som sagt en gang eller fem tidligere her inne: Om jeg noengang skulle bli så full eller gal at jeg fikk det for meg å selge alle klokkene mine og bare sitte igjen med én, ville det blitt nettopp denne.