Unboxing av ventepølse/beater

Medlem
6. jan. 2012
Innlegg
116
Sted
Oslo
Etter å ha vært medlem her på forumet i et par uker er det vel på tide å dra på med en utboksing...

Klokken som pakkes ut i denne tråden er ment som en fritids-beater og ventepølse mens jeg venter på at min bestilling av et skikkelig ur skal materialisere seg. Klokken er for øvrig kjøpt av en annen TS'er så det kan tenkes at dere har sett den før.

Beklager de skandaløst lusne mobilbildene, om jeg i det hele tatt klarer å laste dem opp...

IMG_20120124_201036.jpg


IMG_20120124_201118-1.jpg


TA-DA!
IMG_20120124_201146.jpg


Jeg er kanskje fersk på sonen, men jeg har skjønt at klokker skal avbildes sammen med skottsk brennevin
IMG_20120124_201251.jpg


Så får vi se om ikke jeg klarer å hoste opp et WS etter hvert også...
 
Gratulerer med klokka, men mest begeistret over godsakene i bakgrunnen. 15 år gammel Glenlivet er favoritten min ;)
 
Gratulerer med nytt, og velkommen til TS!

Fin klokke som garantert vil gjøre en god jobb som ventepølse/beater :)
 
Gratulerer med et tøft ur. PS, det holder ikke å avbilde brennevinet når man unboxer... Det må nytes også :)
 
Finfin klokke - har hatt denne selv :)
Hvordan faller Golden Cask i smak? Har en stående, men ikke fått spretta den enda..
 
Hei gutter, og takk for positive tilbakemeldinger på både klokke og brennevin.

Orienten gjør foreløpig en god jobb som beater. Merker allikevel at det klør på håndleddet etter noe nytt. Forbanner leveringstiden på mitt nye ur... 2,5 uke for to uker siden er blitt til 3 uker fra i dag.

Når det gjelder The Balvenie Golden Cask så er den å anbefale. Min favoritt for tiden. Kan dog henge sammen med at den er lagret på Rom-fat, noe som faller i smak hos en gammel rom-dranker som meg.
 
Velkommen, og gratulerer med fin Mako. Der har du mye klokke per krone brukt, jeg har hatt et par av den "originale" varianten.

Og så har jeg en liten hilsen til deg til slutt:

Våkne, det er morgen
Si hallo til deg
Lunchtid, leketid, gjør masse i en fei
Sengetiden kommer, kvelden er på veeeei

Tog du'an? :)