Unboxing av (enda fler) Barton elite silicone straps

speedieThomas

Støttemedlem
Medlem
15. mars 2017
Sted
Utenfor Oslo
Ok, i år ble det tilbehør for hele klokkebudsjettet mitt.

Kjøpte noen silikon-remmer fra Barton for noen uker siden. Var så fornøyd med dem at jeg bestilte enda fler, så jeg har en bråte farger å velge mellom. :)

Hadde fire fra før, fikk fire til i posten idag:

20200804_130815.jpg

Hva er dette?

20200804_130850.jpg

Jo, de er så sympatiske at de sender med en lang og en kort halvdel i hver pakke, så du kan velge den som passer ditt håndledd best. Super-nice.

20200804_130903.jpg

Noe av grunnen til at de gjør det er at de har et gjennomtenkt opplegg for å holde keeperen på plass: det store rektangulære hullet i enden av remmen du ser under "slotter" inn i matchende tagg på innsiden av den ytterste keeperen.

20200804_131155.jpg

Slik. På denne måten sitter den ytterste keeperen godt fast, og sklir ikke av. Neat!

20200804_131236.jpg

Quick-release bars selvfølgelig. Jeg er ferdig med remmer som ikke har dette nå.

20200804_131128.jpg

Hele samlingen min. En farge for enhver anledning!

20200804_131058.jpg

20200804_131259.jpg

Anbefaler dette merket. Veldig behagelige og praktiske straps, og god bang for buck: hver strap koster 20 USD.

Du finner hele kolleksjonen her:

Redigert:
Takk for tips. Da har jeg bestillt meg et par slike remmer: En silikon og en i seilduk.
Som vanlig er jeg gjerrig når jeg skal velge leveringsmetode og angrer straks jeg har bestilt og kjenner jeg er utolmodig.. :)

Gratulerer med nye reimer! Du har da vært flink med å promotere, slik at jeg også røk på to for en smellen. Med så mange rabattkoder på nettet så virker dette til å være en kupp. Jeg valgte å gå for canvas og sailcloth til min X-33. - Det ventes i spenning

• Liker
Reaksjoner: speedieThomas
2$ frakt her også. Hvor lenge må vi vente på forsendelsen mon tro?

Det tok tid da jeg bestilte, 2-3 uker minst, begge gangene jeg handlet. Såvidt jeg husker så var de meste av tiden avsending/transit i USA. Dette var den eneste biten som var litt kjedelig med Barton-opplevelsen min så langt. :)

Si fra hvis noen kommer over noen heftige rabattkoder. Jeg har bare fått 15% via nyhetsbrev :(