Unboxing av en særing.

Dette var morsomt; har siklet en del på en Speake-Marin som er til salgs på TZ av og til.

Setter veldig pris på å se noe nytt. Første SM i Norge?

Gratulerer!

Dette var gøy! Jeg har også lenge fulgt med på urMAKERE (i ordets retteste forstand) som PSM. Det krever sin genuine interesse å handle noe slikt, og jeg håper at du aldri finner på å/havner i situasjon hvor du må - kvitte deg med klokken. Fantastisk! Fra et samlerperspektiv så vil jeg tro at dette kan bli en innertier også. Gratulerer :)

Gratulerer med "særing" som i min verden er kjempetøft.
Har skikkelig sansen for de små klokkeprodusentene som gir et mangfold og bredere perspektiv i klokkeverden.
Flere sånne...:D

Gratulerer så meget med et utrolig flott og ikke minst vakkert ur! Jeg har hatt Speake-Marin i bevisstheten en stund, men hadde ikke trodd at dette var noe som kom til å dukke opp her på sonen. Jeg liker virkelig tanken på at dette er laget av en ekte uavhengig urMAKER!

Jeg liker veldig godt viserne til Speake-Marin - de er virkelig noe helt for seg selv. Kassen er også flott utført syns jeg, men jeg kunne kanskje tenke meg at hornene var integrert i kassen på en litt mer flytende måte - men dette er jo kun en smakssak. Også en veldig egen og flott skive syns jeg, med lakk-finish?

Gratulerer nok en gang med et mesterverk få kan vise frem maken til!

Gratulerer med en fantastisk klokke:D:D Peter Speake-Marin lager noen utrolig lekkere ur, så håper å se mer til ditt eksemplar:)