Unboxing av ekstrautstyr

Hvilken type valgte du? :)

Bestilte desse to:
FE180B9D-4F22-4A64-AC2A-6A09583D61F1.jpeg
349A8DC4-7148-4686-BD04-2428719713C3.jpeg
 
Dagen etter @Loevhagen delte denne flotte tråden med oss la jeg og inn en bestilling hos Mykola.

Jeg har blant annet vært ute etter en reim som kan passe kona sin mini-sub. Den har irriterende 17mm hornbredde.

For Mykola var det null problem å lage en av sine 18/16-reimer til en 17/16-reim. To dager etter bestilling fikk jeg bilde av de faktiske reimene han hadde laga, og dagen etter var de postlagt.

Forsendelsen tok imidlertid en god stund, og den var ikke her på berget før i dag.

Resultatet er jeg i alle fall godt fornøyd med.

Takk til trådstarter for godt tips om en fantastisk serviceinnstilt ukrainer.

Jeg kan nok ikke måle meg med de andre bildene i tråden, men er i alle fall i samme reim-liga:

IMG_20190114_204031.jpg
 
For en serviceinnstilt type. Jeg fikk min bestilling sendt til Paris, da jeg er på vei dit denne helgen. Mens jeg sitter på flyet og venter på push-back fra gate tikker det inn en melding, hvor Mykola ville informere om at den var klar for henting på nærmeste postkontor og eventuelt om det var noen problemer.

Kjøpsprosessen imponerer meg mer og mer, og jeg er ikke i tvil om at sluttresultatet blir minst like flott.

Takk igjen for tips, @Loevhagen.
 
  • Liker
Reaksjoner: Sindregb og Readerfly
Oj - det er virkelig god service. :) At forsendelse og ankomst times til den helgen du er i Paris er jo litt imponerende, ja. @Henrik C
 
Fra Mykola på mail nå nettopp:

"Hope you are doing well.
We've got some updates on your package and I would like to share it with you.
As per tracking your package has arrived and is available for pickup. Kindly, contact your Post Office to coordinate further delivery.
Please, have a look at the screenshot below.

Best regards,
Mykola"

Han tracker mao. pakken og gir beskjed om at de er klar for henting på postkontoret *før* jeg hører fra posten/postnor.

Super service!
 
Fra Mykola på mail nå nettopp:

"Hope you are doing well.
We've got some updates on your package and I would like to share it with you.
As per tracking your package has arrived and is available for pickup. Kindly, contact your Post Office to coordinate further delivery.
Please, have a look at the screenshot below.

Best regards,
Mykola"

Han tracker mao. pakken og gir beskjed om at de er klar for henting på postkontoret *før* jeg hører fra posten/postnor.

Super service!

Same oppleving her. Fekk tilsvarande melding no i dag. Fyren følgjer verkeleg opp kundane sine!
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Godt poeng. Hvis de lager like gode reimer til 400kroner, så vil jeg ha link til dem. Pronto.

Jeg skal ta noen nærbilder i morgen. Det er nada å ta denne produsenten på av finish. Nada. Han (les eller C&B, IVS, Hodinkee) kunne lett tatt $150-$200 for disse perfekte i dagens "alle skal selge lærreimer-marked".

Jeg tror jeg vet hvordan han klarer å lage såpass perfekte reimer til såpass lav pris. Tenkte å gjøre det samme selv, men fyren her er for god. Skal presentere det i helga.

Nydelig reimer

Siden du (indirekte ) etterspørr andre, har du prøvd MJLeather for sammenligning ? Rundt 5-600 ferdig inkl frakt. Har fått sydd 2 derfra nå. Upåklagelig kvalitet der og

Håpe du tar med noen eksemplarer på gtg'en så de kan sjekkes ut
 
Løfter denne tråden.

Ser at folk bestiller airbnb-overnatting i Ukraina for å gi direkte støtte til random folk der. Kom da på at jeg, etter tips fra @Loevhagen i denne tråden, har kjøpt fine reimer fra en dyktig og trivelig fyr i Ukraina for noen år siden. Jeg vet ikke om businessen er operativ i disse dager, men hvis det er noen her som ønsker seg nye reimer så kan dette kanskje være en plass å lete...
 
  • Liker
Reaksjoner: .TP
Løfter denne tråden.

Ser at folk bestiller airbnb-overnatting i Ukraina for å gi direkte støtte til random folk der. Kom da på at jeg, etter tips fra @Loevhagen i denne tråden, har kjøpt fine reimer fra en dyktig og trivelig fyr i Ukraina for noen år siden. Jeg vet ikke om businessen er operativ i disse dager, men hvis det er noen her som ønsker seg nye reimer så kan dette kanskje være en plass å lete...
Snakket med ham (Mykola) ultimo mars, og han og familien har flyktet fra Kiev (gammel skrivemåte) for å sikre sin egen nære fremtid.
 
  • Liker
Reaksjoner: netrom71 og Readerfly