Unbagging

Er egentlig ikke så glad i AP, men tror den der kunne vært kul på en rød Nato.

Neiiida. Eller, det med at jeg ikke er så glad o AP er forsåvidt sant, men denne synes jeg var veldig pen. De hjerteligste gratulasjoner!!

Å fyttihelvete for en nydelig klokke. Den skiven må vel være noe av det flotteste som er laget på alle sider av Atlanteren. Nei fy fankern så misunnelig jeg ble nå - på grensen til sjalusi, faktisk.

Stor gratulasjon!

Enda større ønske om at du tropper opp på neste gtg og lar meg få tafse og klå litt:D

Grattis! Har hatt Mogens' gamle på hånden og vet at dette er et sinnsykt fett ur. Enjoy!

Jepp - det var den jeg hadde opprinnelig tenkt til å kjøpe til meg selv til 40-års dagen min....jeg har dog blitt totalt ødelagt etter at jeg begynte å henge her på TS og får aldri bestemt meg.

Kjenner at lysten kom virkelig sterkt tilbake nå !!!!!:cool:

Grattis med den fineste klokken som er laget:p:p:p

.....og hadde det ikke vært for dette forbannede forumet så hadde jeg også hatt en slik nå.........

Stiller meg bak alle gratulantene. Nei, for pokker: Jeg stiller meg forrest for å få bedre utsyn.

Fantastisk flott. Skjønner ikke hva AP holder på med med de derre Offshore kronografene når de har noe sånt som dette her i sortimentet.

Uuuuutsøkt!