Ultimate realistiske klokka?

Aha, nettopp! ;)

Er ikke så glorete i bare stål, noen ganger kan gull/stål bli litt i meste laget, men jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle ha den når det ble submariner. Jeg var vel 16år.. Kjærlighet ved første blikk på baksiden av båtmagasinet ;)

Kjenner til det. Er som nevnt innledningsvis i tråden at det er en av mine favoritter. Selgeren klarte nesten å "lure" meg til å kjøpe en i gull og stål. Sort dial, veldig pen. Kanskje litt mer "understated" enn den i gull og stål med blå dial. Det som gjor jeg valgte den sorte i stål, er at den passer til alle anledninger, alle antrekk og tiltrekker seg litt mindre oppmerksomhet på håndleddet. Men jeg skal innrømme jeg slet, sinnsykt pen klokke.

Hei

Hva som er realistisk er veldig variabelt fra person til person. Jeg kjøpte en Breitling Navitimer Olympus for noen år siden og det var en del av mine venner som ristet på hodet av det. Men det var en flott klokke ;)

front_view_olympus.jpg

Veldig sant, tar meg selv ofte i å høre på folk som står å ser på ur som Tag og Tissot og sier: fy faen... den koster 5998kr.. DET er mye for en klokke..

Den jeg postet bilde av her for 4 uker siden ble faktisk kjøpt av Alf Lie for 8000 kr. Var vist en overligger de ville bli kvitt. Dette er noen år siden, men uansett.

Haha, for en bump! Begynte å lure på hva som foregikk når Juice ønsket TCCW velkommen til forumet......