Ukens store overraskelse OG høydepunkt!

Har ikke hatt noe forhold til fliegere, men jeg merker de vokser på meg, og ikke minst gjelder det denne!! Meget pen!! Gratulerer så mye! :)

Ps: Ikke prøv deg på baklokket med boksåpneren!

Virkelig en liten lekkerbisken du har fått deg der! Klassisk no bullshit-design og veldig mye klokke for pengene. Det er ikke få ganger jeg har vært på nippet til å bestille noe derfra selv, men tanken på lang leveringstid har blitt for mye for en utålmodig sjel hver gang. Hyggelig å se at de opererer motsatt av alle andre og shipper avgårde lenge før anslått dato! :cool:

Virkelig en liten lekkerbisken du har fått deg der! Klassisk no bullshit-design og veldig mye klokke for pengene. Det er ikke få ganger jeg har vært på nippet til å bestille noe derfra selv, men tanken på lang leveringstid har blitt for mye for en utålmodig sjel hver gang. Hyggelig å se at de opererer motsatt av alle andre og shipper avgårde lenge før anslått dato! :cool:

Takk takk! ;) Ja ikke sant? Det å gå å vente på en slik sak..i lang tid er uheldig for økonomien, da ventepølser smaker spesielt godt i den perioden;) Kanonkjekt å få en slik overraskelse i posten en REGNFULL tirsdag i Bergen.

Torje :)