Liker urene dine og din no nonsense presentasjon!
Dette er good stuff. Stowa og fliegers er et ukjent territorie for meg og bør utforskes! Takk for at du deler![]()
Vakkert!
Alt sammen!
Den Stowaen er fristende, UJU. Ikke bra for impulskontrollen min dette her.
Takk for at du deler![]()
Meget flotte klokkerEn slik Stowa må kanskje inn etter hvert, hvis det da ikke blir en pilot sak fra IWC
![]()
Keep 'em coming, UJU! Winning..!![]()
Vakkert, UJU!
Det er jo nesten så selv jeg kunne like grønn bezel på Rolex, for det er et virkelig flott eksemplar du har der!
Fikk ikke kommentert Stowa Flieger´n før denne dukket opp, og jeg liker variasjonen din. Flott!
![]()
Har fått mer og mer sansen for fliegere, og man skal vel ikke se bort i fra at det kommer inn en i samlingen ila 2012. Stowaen er et godt alternativ, prismessig, før man evt tar timilssteget og kjøper en BP.
Ellers må jeg berømme deg for din gode smak hva sub lv angårEn herlig klokke som jeg har hatt i nesten fem år nå, og den vil selvfølgelig forbli i mitt eie.
Milde Moses... Her var det mye å sikle på...
LV'en er min personlige favoritt.... og en flieger..... og.....
LV må inn på ett eller annet tidspunkt (og da er det jo ikke noen grunn til å vente)! Fikk tafset på en på siste NURK også, og jeg ble ikke noe mindre forelsket da! Må bare overtale finansministeren til å frigjøre nødvendige midler ved å avvike fra handlingsregelen... Håper det er greit at jeg bruker bildene dine til propagandaformål!
Ah, nydelig!
Elsker Pepsi GMT Master! Flott samling UJU, er svak for Rolex selv og her kommer godbitene på løpende bånd. Hærlig!
Avensyk - igjen...
Er det forresten noen som har lagt merke til noe spesielt i denne posten?![]()