Tv2 Tour de France Tourmanager 2022 - Tidssonen Liga

Medlem
6. nov. 2014
Innlegg
606
Sted
.
Har som tidligere år opprett en egen Tidssonen liga på TV2s Tourmanager.
Meld dere inn for en spennende sommer med Tour de France!

https://tourmanager.tv2.no/

Årets Tour starter i København 1. juli, så bli med fra start for å sikre nok poeng til seier.

Skal selv ned og se etappe 3 som starter i Vejle.

Lykke til alle sammen!

Ligakode: KPMYXZXT


Skjermbilde1.JPG


Skjermbilde2.JPG
 
Laget er registert, men her kommer det til å bli endringer helt frem til start :)
 
Laget er registrert. Litt usikker på hvor aktiv jeg blir på akkurat denne. Jeg er hakket mer aktiv på Holdet.dk sin.
 
Typisk at Edvald er snill og kjører inn på slutten, bruker alle krefter. Takken er en 3. plass.
 
Ligger langt bak, men denne runden traff jeg greit med noen av rytterne..

Vis vedlegg 297035

Traff bra i dag jeg også :) Men det svinger :oops: 1641 i dag og 89 (!) i går....

Det var forresten en knalldag i dag. Nå må det vel bli angrep og hard kjøring, under 1 min fra 2. til 7. mann og Vingegaard er vel ikke helt trygg han heller....
 
  • Liker
Reaksjoner: RemiWM og andres
Synes årets Tour var helt konge, med mange høydepunkter! Må vel kunne kalle det Wout van Aerts store år, den mannen kan jo alt.
Også en meget bra oppvisning fra Leknessund, er spent på hva slags rolle han får i DSM framover.

I manageren tok @Ban et rykk forbi meg på 3. etappe og ble liggende uangripelig på topp i ligaen derfra og til mål. Sterkt!
Ellers ble det mye kniving om 2. plassen, vet ikke hvor mange ganger @RemiWM, Kim André og jeg byttet plasser. 439 poeng mellom 2. og 4. plass etter 21 etapper, passe jevnt :)
 
  • Liker
Reaksjoner: RemiWM og Ban
Synes årets Tour var helt konge, med mange høydepunkter! Må vel kunne kalle det Wout van Aerts store år, den mannen kan jo alt.
Også en meget bra oppvisning fra Leknessund, er spent på hva slags rolle han får i DSM framover.

I manageren tok @Ban et rykk forbi meg på 3. etappe og ble liggende uangripelig på topp i ligaen derfra og til mål. Sterkt!
Ellers ble det mye kniving om 2. plassen, vet ikke hvor mange ganger @RemiWM, Kim André og jeg byttet plasser. 439 poeng mellom 2. og 4. plass etter 21 etapper, passe jevnt :)

Det ble et veldig bra Tour de France og det viser hvor vanskelig det er å spå utfallet. Da Bernal vant skulle han bli kongen i mange år. Da Pogacar hadde vunnet to år på rad var "alle" sikre på at han skulle bli uslåelig. Nå er det Vingegaard som virker å ha full kontroll i både bakker, på tempo og med beste lag.
Årene fremover blir nok like spennende

Manageren gikk veldig bra og gjør Touren enda mer spennende:)
 
  • Liker
Reaksjoner: RemiWM og ErlendBA