Tudor-tråden

Veldig fin må jeg si. Synd den ikke også kommer i 41 - 42 mm

Den svarte kom opprinnelig i 41mm, "ingen" kjøpte den, den ble fjernet og relansert i 39mm, og så solgte den godt nok til at de utvider serien.

Jeg stod på venteliste på 41en fra den dagen Tudor lanserte den, prøvde den på, tenkte wtf den ser enorm ut, og droppa det umiddelbart. 39en ser merkbart større ut enn BB58 selv om kassa er lik.

• Liker
Reaksjoner: MikroKrone
@mr_frodo @Edward

Mye å elske i den halv-gamle traveren :giggle:
IMG_2908.jpeg

Jeg digger Tudor, men syns det er litt synd at de går for krem farge hver eneste mulighet de får. Tenk hvor fet den nye Ranger’n hadde vært med hvit skive i full lume. Det hadde vært litt mer "born to dare" hvertfall..

Den svarte kom opprinnelig i 41mm, "ingen" kjøpte den, den ble fjernet og relansert i 39mm, og så solgte den godt nok til at de utvider serien.

Jeg stod på venteliste på 41en fra den dagen Tudor lanserte den, prøvde den på, tenkte wtf den ser enorm ut, og droppa det umiddelbart. 39en ser merkbart større ut enn BB58 selv om kassa er lik.
Jeg har den svarte i 41mm🙂 hadde den hvite kommet i 41 mm hadde jeg kjøpt den.

Den "nye" i 39 mm blir altfor liten for meg desverre.

Liker den hvite versjonen av Ranger godt, men syntes lenka blir kjedelig og at remmen ikke passer så godt. Kunne vært fristet til å prøve meg på den dersom den kom en en litt kulere rem… Evt. bare gå for en brun elastisk tøyrem til…