Tudor-tråden

Skal innrømme at jeg sliter med å forstå. Har ikke GMTen de samme markørene som de andre, bortsett fra ved 3 hvor det er et datovindu?
Nei, det er ikke likt. Hos gmt er minutt-indeksen for 12,6 og 9 kortere, og respektive time-indeks er trukket etter.
«

What Has Been Seen Cannot Be Unseen »​

 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
IMG_2110.jpeg
 
Ja takk! Denne ser meget pen ut. GMT´n skuffer litt mtp viserne og tall på bezel. Skulle helst sett at de var plain stål. Men, sort og rødt er en vakker combo!
Helt enig. Liker egt. ikke fargen på visere og tall jeg heller, men funket litt bedre på akkurat denne.

Jeg håper vi får se samme utvikling som med originale bb58. Altså først ut som svart (og rød) med gulldetaljer for så å dukke opp i blå med stål/sølvdetaljer. Krysser fingrene.

Blir overrasket hvis Tudor GMT kommer med jubilee. Blir for likt storebror.

Men jubilee på den sorte i 41mm gir mening siden storebror ikke har det på sin variant av «samme» modell.
 
BB58 blå. Kanskje den mest optimale klokken (?).
Har hatt den 3 ganger. Tilfeldighetene (Rolex) rår med salg av den.
Kommer sikkert på hånden igjen :) (GMT 58?)
 
Registrerte nå at Glamour-serien var fjernet fra hjemmesiden og dermed (nok) ute av produksjon. Ikke så spennende for de fleste av oss her, kanskje, men kona går nå med en sånn.
 
Jah. Eneste dameklokken i den prisklassen som tiltalte meg for 11 år siden. I dag hadde jeg nok kjøpt BB31 med diamanter, men mulig hun hadde foretrukket Glamouren uansett.
 
Registrerer at BB58-18K kommer uten rivets. Det åpner opp for et lite håp om at det kommer på stål neste år. Regner selvsagt med å bli skuffet.
 
  • Liker
Reaksjoner: Kraken
Jah. Eneste dameklokken i den prisklassen som tiltalte meg for 11 år siden. I dag hadde jeg nok kjøpt BB31 med diamanter, men mulig hun hadde foretrukket Glamouren uansett.
De har en del modeller som sikkert kan gå under kategorien dameklokke, men slik som denne Glamour Double Date (M57100-0001) i størrelsen 42 mm skulle jeg gjerne hatt selv...

M57100-0001.jpg
 
Er ikke dette ganske gøy da?
Jeg føler at Tudor har litt «lov» til å lage modeller/utgaver basert på vintage Rolex.

IMG_0066.jpeg