GrimReaper
Støttemedlem
Hadde gjerne tatt en jeg. Men synes det er mer stas med Bjerke sin, siden det er en aktør jeg har et langt og godt forhold til.
Hadde gjerne tatt en jeg. Men synes det er mer stas med Bjerke sin, siden det er en aktør jeg har et langt og godt forhold til.
Grattis! Lekker sak! Digger remmenBlant de første på sonen, kanskje? Liker den, jeg! Vis vedlegg 348135
Jeg vurderte den sterkt nå, faktisk. Liker looken. Lervik hadde en inn som ikke var lovet bort, med levering i oktober. Gi dem en lyd da velNoen tanker om Red Bull-versjonen?
Bortsett fra teksten i rehauten så synes jeg den er kul med den sorte kassen og blå skive med røde detaljer. Samme med remmen.
Liker looken jeg også, men får ta en titt på den irl først. Blir nok Bjerke i alle tilfeller for min del, har såpass godt forhold til de at jeg tror ikke jeg må vente altfor lenge. Trodde nesten dette var en klokke som var hyllevare.Jeg vurderte den sterkt nå, faktisk. Liker looken. Lervik hadde en inn som ikke var lovet bort, med levering i oktober. Gi dem en lyd da vel
Ganske stilig, rett og slett! Er jo en tanke å la min egen 925 patinere og håpe det blir like jevnt og fint. (Så er det jo litt rart med et så «gammelt» utseende på en tross alt ganske ny klokke). Noen her inne som har latt sin 925 patinere naturlig over tid?
Hva gjør en for å fremskynde oksidering?, steame den i h2s gass eller svovelbad?