Tudor-tråden

IMG_4719.jpeg
 
Hadde lenge en tanke om at Pelagos 42 var den ultimate beateren til samlingen.
Var på markedet etter denne og ramlet tilfeldigvis over en butikk i Reading (UK) hvor jeg fikk testet den.
Glad jeg fikk prøve den. Tykkelsen gjør det uaktuelt .
Hvorfor kan ikke Tudor kombinere 39 og BB58 tykkelsen på de fleste ur?
Er det dato vinduet som kompliserer?
 
Hadde lenge en tanke om at Pelagos 42 var den ultimate beateren til samlingen.
Var på markedet etter denne og ramlet tilfeldigvis over en butikk i Reading (UK) hvor jeg fikk testet den.
Glad jeg fikk prøve den. Tykkelsen gjør det uaktuelt .
Hvorfor kan ikke Tudor kombinere 39 og BB58 tykkelsen på de fleste ur?
Er det dato vinduet som kompliserer?
Den er chunky, men jeg synes den er veldig behagelig. Balanserer fint og er ikke for tung. Alt er en vane. Jeg solgte en blå jeg hadde. Angret fort. Nå har jeg LHD, noe som passer meg utmerket siden jeg går med klokka på høyre håndledd.
20230409_100919-01.jpeg
 
For de av dere som lurer kan jeg melde om at Pelagos 39 er vanntett, i hvert fall ned til halvannen meter. Frustrasjonen over dugg i maska er større enn savnet etter HE ventil:p Synes for øvrig solkrem og saltvann har gjort susen for gummiremmen, selv om den fortsatt har mye å gå på:ROFLMAO:
IMG_2634.jpeg
 
Redigert:
Men helst jubilee? Primært den lenken som gjør den unik dette slippet.
Enig - jubelee eller 5-link som de kaller den gjorde utslaget for min bestilling. Men jeg skal være så ærlig å si at jeg er litt i tvil om jeg skal kjøpe den eller ikke. Er redd den bare havner i skyggen av suben sånn som BB58 gjorde. Men definitivt mest appellerende med jubelee.