Tudor-tråden

T-fit og jubilee-lenke på nye BB fikk hjertet til å dunke. Noen som har noe formening om hvor lang tid det tar før Bjerke får inn modeller til salgs?
 
  • Liker
Reaksjoner: Skogsmann
13,6 mm tykkelse på nye «ordinære» black bay, bekreftet av Tudor på instagram. Mot 14,8mm på forrige generasjon, og 12,7mm for ETA generasjonen.

edit: ser det allerede var kommentert…
 
Det der er da ikke nye BB (41), men nye BB54 (37mm), eller tar jeg helt feil? Kronen ser veldig liten ut..

Hmm, jeg tror du har rett. Skal rette opp. Beklager om jeg har villedet noen.

Denne ser mer riktig ut. Synes fortsatt slankingen satt som et skudd.
FEE37179-C22C-4C3C-9BF2-FCC9014308E8.jpeg
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Kyllingvingen og Auto
Likte veldig godt den hvite pepsien.

Ellers interessert i å få verifisert om jubilee lenka på bb39 kan passe bb58.
 
  • Liker
Reaksjoner: Kraken
Etter å ha latt lanseringen til Tudor synke litt inn, så er jeg egentlig ganske fornøyd. Det var en fin fin oppgradering av Black Bay 41, nå endelig i en brukbar tykkelse, gøy med mindre dykker - BB54 - og en naturlig utvidelse av GMT linjen. Royal bryr jeg meg ikke om.
Trygg lansering? Ja, men en veldig god utvidelse/oppgradering av sortimentet.

Av erfaring så har vi jo sett tidligere at Tudor gjerne kommer med de litt morsomme/overraskende lanseringene når det måtte passe dem. Ref FXD 2021 og Pelagos 39 i 2022, så er ikke overbevist om at dette er det siste vi har sett fra den kanten.
 
Moro med en mindre dykker for oss som har mindre håndledd. Liker utseendet. Ikke for tykk. Forhåpentligvis føles den bra også. Det blir spennende å se hva førsteinntrykket blir på håndleddet. (y)
 
  • Liker
Reaksjoner: Makken
Etter å ha latt lanseringen til Tudor synke litt inn, så er jeg egentlig ganske fornøyd. Det var en fin fin oppgradering av Black Bay 41, nå endelig i en brukbar tykkelse, gøy med mindre dykker - BB54 - og en naturlig utvidelse av GMT linjen. Royal bryr jeg meg ikke om.
Trygg lansering? Ja, men en veldig god utvidelse/oppgradering av sortimentet.

Av erfaring så har vi jo sett tidligere at Tudor gjerne kommer med de litt morsomme/overraskende lanseringene når det måtte passe dem. Ref FXD 2021 og Pelagos 39 i 2022, så er ikke overbevist om at dette er det siste vi har sett fra den kanten.

Enig. Jeg ble såpass sjarmert av den på jubelee at jeg la inn en bestilling :)