Tudor-tråden

Dette var veldig bra lansering synes jeg. Synes Black Bay Pro ser veldig fristende ut!
Tror om T-fit claspen kan passe for BB58 lenken også
 
  • Liker
Reaksjoner: sydvester
Black Bay Pro kommer også med T-fit med 8mm justering i låsen, det tipper jeg er kjærkomment. Ser griselekker ut, men noterer meg bak øret at de ikke eksplisitt har sagt noe om tykkelse, så blir spennende med første hands-on-erfaringene. Hvis den er nede på BB58-tykkelse tror jeg de virkelig har nailet dette.
Neppe. Samme urverk som GMT, så denne blir en tjukkas, tipper 14-15 mm. Utfra traileren så ser det ut som baklokket buler ganske mye ut. Hvis du har store lanker med mye fett så blir det vel bra ;)
Likte BlackbayPro, men synes vel den henter veeel mye fra Rolex kanskje :ROFLMAO:

Det jeg tenkte også. Tudor har jo dykkere i vintagekatalogen, så det slapp litt unna der. Men denne er jo tungt inspirert av 1655 Explorer II, som så vidt meg bekjent Tudor aldri har hatt noe lignende.
 
14.6mm går det rykter om. Men den bærer tykkelsen under kassen i motsetning til BBGMT, så trenger ikke nødvendigvis å bli så gale. Spennende å se.
 
Neppe. Samme urverk som GMT, så denne blir en tjukkas, tipper 14-15 mm. Utfra traileren så ser det ut som baklokket buler ganske mye ut. Hvis du har store lanker med mye fett så blir det vel bra ;)
Mm, er det jeg frykter. Stjal dette bildet fra WUS, og det bekrefter nok at det er noe tykkelse her. Har tidligere i år lest noe spekulasjon om at de ikke engang klarer å få plass til MT5652 i BB58-kassen ikke bare på tykkelse men også på diameter, så gøy at de i det minste har klart det.

Så gjenstår det vel å se hvordan den faktisk føles på armen. Tall på en PC-skjerm kan lure de beste, og de kan jo gjøre noen grep, men tja...

1648627887527.png
 
T-link høres spennende ut. Nye black bay 36/39/41 i stål/gull kommer også med slik lenkelås. Håper stålverianten også kommer med den så jeg kan få kjøpt til min bb36 som har akkurat litt for liten lenke:) BB i 39 er vel også nytt? Og med in house urverk.
 
Mm, er det jeg frykter. Stjal dette bildet fra WUS, og det bekrefter nok at det er noe tykkelse her. Har tidligere i år lest noe spekulasjon om at de ikke engang klarer å få plass til MT5652 i BB58-kassen ikke bare på tykkelse men også på diameter, så gøy at de i det minste har klart det.

Så gjenstår det vel å se hvordan den faktisk føles på armen. Tall på en PC-skjerm kan lure de beste, og de kan jo gjøre noen grep, men tja...

Vis vedlegg 285425
14,6mm....
 
Den blir jo uansett ganske høy på håndleddet mtp. på hvor smidig den glir under genser- og jakkeermer. Det er jo genistreken i BB58 og stort sett alle rolexer, at de er såpass tynne at de ikke er til bry.
 
  • Liker
Reaksjoner: Callahan
Den blir jo uansett ganske høy på håndleddet mtp. på hvor smidig den glir under genser- og jakkeermer. Det er jo genistreken i BB58 og stort sett alle rolexer, at de er såpass tynne at de ikke er til bry.
Minus Sub og Seadweller mener du vel. Jeg bruker BB58 mer enn sub nettopp pga. baklokket på sub bygger litt og gjør den høyere enn nødvendig (er nok mest merkbart på små håndledd)..

Men jeg tror jeg holder meg til originalen 1655, men bestiller gjerne justerbar lenke fra BB Pro til min BB58! :mrgreen:
Om den passer - hvem er førstemann til å finne ut dette?
 
  • Liker
Reaksjoner: Kraken