chrbir
Støttemedlem
Bestillte hos Bjerke for noe uker siden. 12-18 mnd med ingen historikk.Jeg har lenge tenkt på å prøve en BB58 i den blå fargen, men lange ventetider og dyre bruktalternativer har gjort det uaktuelt. Basert på bruktprisene har jeg inntrykk av at tilbudet begynner å møte etterspørselen. Det er vel nå mulig å få kjøpt seg et pent brukt eksemplar til samme pris som i butikken, men butikkny hadde vært det beste. Er det noen som har vært hos sin lokale urmaker og kan si noe om forventet ventetid på denne modellen nå?
Bestillte hos Bjerke for noe uker siden. 12-18 mnd med ingen historikk.
Å jo! Hvis den nye Tudor MN som David allerede har fått skal hete Pelagos så er det nok mange, inkl meg selv.Tror ikke noen dropper BB58 for Pelagos
Meh, titan og uten mulighet for noe annet enn nato og lignende gjør nok at den vil leve fint ved siden av.Å jo! Hvis den nye Tudor MN som David allerede har fått skal hete Pelagos så er det nok mange, inkl meg selv.
Hvorfor ikke bare raske med en til under nypris på bruktmarkedet? Så kan du fint selge med minimalt tap hvis den ikke skulle falle i smak.Det er såpass enda ja. Får vente litt til da. Blir vel upopulær denne modellen når alle skal ha den nye Pelagosen i stedet.
Hvorfor ikke bare raske med en til under nypris på bruktmarkedet? Så kan du fint selge med minimalt tap hvis den ikke skulle falle i smak.
Er det noen her som har stått på denne ventelisten og mottatt sin Tudor Black Bay 58? Jeg lurer på hvor lenge nøyaktig disse estimatene er? Tar de godt i, eller er de relativt nøyaktig med tanke på leveringstidspunkt? Ser jo ut som om den i noen deler av verden er tilgjengelig hos AD.