Den likte jeg. Kan jeg spørre om hva du endte opp med å betale når alt er sagt og gjort?
GBP39.99 + frakt = GBP45,99 og forventer separat MVA-claim. Med valutakryss på 14.21 så blir nok sluttsummen i NOK 817 plus’s adm. gebyr. Har ikke mottat MVA-claim, men pakken deklarerer full verdi så claimet kommer nok om noen dager fra Posten.Den likte jeg. Kan jeg spørre om hva du endte opp med å betale når alt er sagt og gjort?
www.watchesofespionage.com
Godt kjøp, veldig fornøyd med min.
Denne er ikke noe problem å få kjøpt, har du litt flaks er den i hyllene. I verste fall må du vente en måneds tid.Har siklet litt på denne i det siste;
Jeg har søkt litt opp på tidligere annonser på klokkeriet, og sett at den stort sett selges til retail, isåfall ikke mye under. Jeg har ikke pratet med Bjerke ennå, men vet noen om dette er en klokke som er vanskelig å få kloa i? Jeg har gått utifra at jeg ikke kan gå rett inn og kjøpe den, men burde det være noe problem med å komme på en venteliste for denne modellen?![]()
TUDOR Black Bay – 41 mm, METAS-sertifisert | Urmaker Bjerke
Oppdag TUDOR Black Bay hos Urmaker Bjerke. En 41 mm dykkerklokke i stål med METAS-sertifisert urverk og 200 m vanntetthet.www.urmaker-bjerke.no