Tudor Submariner 79190

Tudor sub

Nydelig klokke, gratulerer ! Et flott eksemplar som fortjener masse wrist time !
(Den kler også "vintage" skinnrem både i brunt og sort).
 
Gratulerer med flott Tudor:)

Har selv denne modellen på min potential short-list, og den du nå har kjøpt har blitt solgt rett foran nesa på meg 2 ganger:(.
Pokker at den skulle annonseres igjen akkurat når jeg var bortreist disse dagene.
Men, slik er det. Det dukker vel opp en tilsvarende før eller siden - eller noe annet interessant:)
 
Nydelig klokke, gratulerer ! Et flott eksemplar som fortjener masse wrist time !
(Den kler også "vintage" skinnrem både i brunt og sort).
Takk skal du ha @Timewarp! Vet at det er mye diskusjon ang skinnrem på sub, men personlig liker jeg godt looken med en sliten skinnrem.

Gratulerer med flott Tudor:)

Har selv denne modellen på min potential short-list, og den du nå har kjøpt har blitt solgt rett foran nesa på meg 2 ganger:(.
Pokker at den skulle annonseres igjen akkurat når jeg var bortreist disse dagene.
Men, slik er det. Det dukker vel opp en tilsvarende før eller siden - eller noe annet interessant:)
Synd at den skulle snike seg forbi deg, igjen. Skal gi deg en lyd hvis den mot all formodning skulle havne på markedet igjen @ptb.

Gratulerer !
Takker @TryMe2nite!
 
Redigert av en moderator:
Tudor er undervurdert imho.
I Tyskland ser man ut fra butikkvinduene at det satses mye på "lillebror".

Et sikkert og godt valg, grattis.