Solgt Tudor Pelagos LHD 2018

Medlem
12. mars 2018
Innlegg
998
Sted
Innlandet
Pga omprioritering velger jeg å legge denne flotte Tudor Pelagos LHD for salg.

IMG_1478.jpg


Merke, modell og år:
Tudor Pelagos LHD 2018

Spesifikasjoner:
Modellnummer: 25610TNL-0001
Verk: Tudor MT5612 inhouse
Gangreserve: 70 timer
Kassediameter: 42 mm
Avstand mellom lugs: 22 mm
Tykkelse: 14.3 mm
WR: 500 m

Litt om denne modellen:
  • LHD (left-hand-drive) betyr at den har kronen på venstre side og automatisk heliumventil på høyre side. Dette fungerer helt perfekt - også for høyrehendte som meg. IMOH er det overhode ingen ulempe for høyrehendte med krone på venstre. LDH er tvert i mot med på å gi klokken det lille ekstra.
  • Kasse og lenke i titan. Dette er med på å gi klokken tøft tool-watch preg. Titan gir også lettere vekt og fantastisk bærekomfort!
  • LHD har svakt kremfarget touch på alle markeringer på skiven. Dette gir klokken et varmere vintage preg enn standardutgaven.
  • LHD har et unikt løpenummer preget inn i baklokket.
  • LHD har roulette datohjul, som betyr alternerende svart/rød dato. Alle partallsdatoer har rød skrift. som matcher rød Pelagos-tekst på skiven.
  • Pelagos generelt har veldig god bærekomfort på grunn av forholdsvis lav vekt og en fantastisk clasp.
Tilstand:
Klokken er svært pen etter meget forsiktig bruk. Det finnes noen små hairlines på clasp og lenke, og disse kommer fram på bilder.
Urverket går perfekt med målt avvik under 1 sek pr døgn.

Dokumentasjon og historikk:
Klokken ble opprinnelig kjøpt i desember 2018 av Wempe, Berlin (tysk AD for Rolex og Tudor). Jeg kjøpte den i begynnelsen juni av 1. eier. Klokken kommer komplett med boks og papirer. Det foreligger ikke mva-dokumentasjon.

Bæreredskaper:
Klokken kommer på original lenke og original gummireim.

Sted:
Gudbrandsdalen.Sendes gjerne robust pakket i posten på kjøpers regning og risiko.

Pris eller bytteverdi:
31000.-
Jeg ønsker primært rent salg på denne, men kan vurdere bytte i Explorer I 36mm, Explorer II, 116600/SD4K, eller IWC Ingenieur/Aquatimer

Standard TS-oppgjør: Betaling på konto før sending.
Jeg har flere Good Guy-referanser fra tidligere handler, og tenker å fortsette den gode trenden.

IMG_1457.jpg


IMG_1459.jpg


IMG_1460.jpg


IMG_1461.jpg


IMG_1462.jpg


IMG_1465.jpg


IMG_1466.jpg


IMG_1468.jpg


IMG_1463.jpg


IMG_1467.jpg


IMG_1452_v2.jpg


IMG_1455.jpg
 
Redigert: