Tudor Pelagos - en hverdagsbeater.

Dess mer jeg ser på denne, dess mer interessant blir den. Snowflake, 42mm bezel, lenken/låsen (+medfølgende gummi), titan, 22mm lug width, ingen kyklop, prisen - alt peker i retning av å kjøpe denne i stedet for en Submariner/Seadweller.

Dess mer jeg ser på denne, dess mer interessant blir den. Snowflake, 42mm bezel, lenken/låsen (+medfølgende gummi), titan, 22mm lug width, ingen kyklop, prisen - alt peker i retning av å kjøpe denne i stedet for en Submariner/Seadweller.

Dess mer jeg har den på armen, dess mer fornøyd er jeg:cool: Løp og kjøp!

Planen er å sjekke om Askeland har en inne nå på lørdag, og i så fall prøvekjøre den. Deretter gjør jeg som politimester Bastian: tenker NØYE over saken. :)

Ja Pelagos er en fristende ting :D Tudor synes jeg kommer hele tiden med litt nyskapende spennende retro varianter, Pelagos Chrono Heritage MonteCarlo, Advisor, BlackBay ... masse snadder

Denne tråden fortjener litt bilder av klokka med et knippe forskjellige reimer:cool:

20140228_100215_zpsqwrsg5gg.jpg
[/IMG]

20140301_112042_zpsbikbgemq.jpg
[/IMG]

20140308_190438_zps5xpskn2r.jpg
[/IMG]

20140416_114005_zpsntb6fcq1.jpg
[/IMG]

20140429_204651_zpsttbgx8jy.jpg
[/IMG]

20140513_150522_zpse3wyraay.jpg
[/IMG]

Min kone påstår at jeg har flere reimer enn slips..? :rolleyes:

Må nesten bumpe denne. Hvor er alle Pelagos for tiden, de er ikke på markedet i hvert fall :)
#modernclassic #instantcollectoritem?

En her @adamskater. Vært på tanken å bytte denne i en Speedy Pro, men er noe i meg som sier at jeg kommer til å angre på det! :)

Redigert av en moderator:
Her er en til.
Har hatt min klokke i to uker nå er meget bra fornøyd. Har brukt den de siste dagen med gummirem og dette fungerer også :D

DSC_0404%202_zpsoaysxiyi.jpg

Tudor Pelagos er absolutt en perfekt allværs beater. Trives like godt på lær som på lenke. Og snart på canvas. :D

Ser at det er flere her inne som er fornøyd med Pelagos, jeg bruker min ennå som arbeidsbeater og er svært fornøyd.
Tom

Akk ja. Nå fikk jeg lyst på en Tudor Pelagos også. Noen ganger skulle jeg ønske jeg aldri kom over dette forumet. Da hadde jeg fortsatt følt meg "top of the world" med min Tag Heuer link calibre 5.....

Tudor har en artig historie og mye flotte design.
Jeg liker forbindelsen med Rolex og den "varianten og vrien" de har derfra. At de nå går mer ut på egenhånd gjør det spennende!

Det eneste jeg ikke har blitt vant med er den store firkanten på timeviseren!
Uansett er det en flott sak! Og jeg må ha meg en en gang!

:cool:

Pelagos er en flott beater, og jeg gleder meg til å få en slik igjen. Hint hint @jsf;)
Dette er en klokke som virkelig kler å bli skikkelig brukt!

Pelagos er en flott beater, og jeg gleder meg til å få en slik igjen. Hint hint @jsf;)
Dette er en klokke som virkelig kler å bli skikkelig brukt!

haha, Pelagos'en er fremdeles "fredet" i klokkeboksen. ;) Venter på et par remmer nå som antageligvis vil gjøre at den sitter enda litt tryggere, men man vet jo aldri. :rolleyes: