Solgt Tudor Pelagos blå (Bjerke - 2019)

Medlem
29. jan. 2013
Innlegg
138
Sted
Bergen/Oslo
Pent brukt komplett Tudor Pelagos kjøpt ny av meg på Bjerke tidligere i år (mars) selges da den får lite armtid.

Tilstand
Klokken er svært sparsommelig brukt. Jeg vil anta at klokken ikke er brukt mer enn 10-12 ganger, og den ser derfor meget bra ut. Jeg finner ingen bruksmerker på kassen eller lenke, kun et merke på låsen.

Alt i alt et svært pent eksemplar - sender gjerne over flere bilder om du ønsker en nærmere titt på klokken.

Forhold jeg vil fremheve
Herlig allrounder som ligger godt på håndleddet. Videre er klokken i satinfinished titan noe som gjør den lettere og gir den en «mattere» finish, dette komplementerer den matt blå keramiske bezelen og skiven godt.

Det følger også med en blå Tudor gummirem som jeg ikke har brukt. Lenken har heller aldri vært tatt av så du vil ikke finne hairlines eller spor bak på kassen.

Klokken er fortsatt under garanti iom den kun er noen måneder gammel.

- COSC-sertifisert inhouse urverk (MT5612)
- 70 timer gangreserve
- Keramisk bezel
- 42 mm
- Helium escape valve
- Vanntett til 500m (1640 ft)

Alt i alt en klokke som tilbyr veldig mye for pengene mtp at den har et inhouse urverk, en særdeles god kvalitetsfølelse, og en fantastisk lenke.

Pris
Selges for over 20% av nypris: 30 000,- (nypris: 38 200,-)

Innbytte i noe annet spennende kan være aktuelt (JLC, Rolex, Tudor, IWC, Panerai mm.)

Klokken befinner seg i Oslo, og kan overleveres på Grunerløkka, eller i Barcode på dagtid. Evt. sendes med EON for kjøpers regning.

Har flere GG referanser
 
Redigert: