Klassiker fra Tudor (M79230R-0012) kjøpt av meg hos Urmaker Bjerke i 2019. Komplett pakke med ytter- og innerboks, garantikort osv. Klokken bærer preg av lite bruk, men noen obligatoriske hairlines finnes. Nypris på klokken på lenke er 35.570 kr. Det følger med original tekstilrem/NATO og skinnrem og selvfølgelig alle ledd til lenken. Samlet nypris på dette er ca 40.000 kr. Klokken får for lite armtid, og det er derfor bedre at noen andre får glede av den.
Fakta:
Manufacture calibre MT5602 (cosc)
41 mm urkasse i stål
Rivet stållenke
Lug-bredde 22mm
Vanntett til 200m
Stålbezel med aluminium i matt burgunder
70 timers gangreserve
Svart skive med rosefarget indeks, domed safirglass
Setter prisen til 29.500kr. Ønsker kun rent salg, ikke innbytte. Foretrekker F2F i Oslo, men kan evnt sendes/eon på kjøpers regning og risiko. Penger skal være synlig på min konto før overlevering/ sending. Dette er min første annonse på TS, så dessverre ingen referanser å vise til. Jeg er en ryddig og ansvarsfull person, og kan garantere en trygg handel. Ta kontakt på PM for en hyggelig klokkeprat. Klokken befinner seg i Oslo.
Forbeholder meg retten til å trekke annonsen.
Fakta:
Manufacture calibre MT5602 (cosc)
41 mm urkasse i stål
Rivet stållenke
Lug-bredde 22mm
Vanntett til 200m
Stålbezel med aluminium i matt burgunder
70 timers gangreserve
Svart skive med rosefarget indeks, domed safirglass
Setter prisen til 29.500kr. Ønsker kun rent salg, ikke innbytte. Foretrekker F2F i Oslo, men kan evnt sendes/eon på kjøpers regning og risiko. Penger skal være synlig på min konto før overlevering/ sending. Dette er min første annonse på TS, så dessverre ingen referanser å vise til. Jeg er en ryddig og ansvarsfull person, og kan garantere en trygg handel. Ta kontakt på PM for en hyggelig klokkeprat. Klokken befinner seg i Oslo.
Forbeholder meg retten til å trekke annonsen.
Redigert: