Tudor Heritage Black Bay One-of-a-kind

Medlem
11. mai 2012
Innlegg
1.038
Sted
Drammen
Dette må være den desidert kuleste nyere Tudor klokken jeg har sett. Bare synd at det (foreløpig) kun skal produseres ett stykk. Hadde denne kommet for salg hadde jeg hengt på tråden til Bjerke dette sekund. Klokken ser helt fantastisk ut. Svart bezel med rød markering kl 12, forgylte, tradisjonelle visere, og chamfer på urkassen. Whats not to like?

Mer lesing:
ABlogtoWatch
Hodinkee
TS Blogg

Tudor-Heritage-Black-Bay-One-Only-Watch-2015-3.jpg
 
Redigert:
"Whats not to like?"

Hmm..., the crown, then the second hand and the bracelet gap! :)


Dette må være den desidert kuleste nyere Tudor klokken jeg har sett. Bare synd at det (foreløpig) kun skal produseres ett stykk. Hadde denne kommet for salg hadde jeg hengt på tråden til Bjerke dette sekund. Klokken ser helt fantastisk ut. Svart bezel med rød markering kl 12, forgylte, tradisjonelle visere, og chamfer på urkassen. Whats not to like?

Mer lesing:
Ablogtowatch
Hodinkee
 
Jeg liker kronen. Sekundviseren kan jeg venne meg til. At den mangler endlinks er litt dumt ja!
 
At det ikke er endlinks gjør at designet på denne er perfekt! Rett og slett helt nydelig.
 
Helt fantastisk! Om denne kommer som en ordinær produksjon kan jeg nærmest garantere en plass i boksen. Men det faktum at den er introdusert som en "only watch" utgave gjør det vel noe mer usikkert at vi får se noe slikt.
 
Igjen så greier de å ha kritt hvit bezelperle og fake patina lume....Samme som gjør at rød black bay er no go uansett for meg.
 
For meg er nytt - nytt, og vintage er en sikker vinner. Det handler ikke bare om design men radium, tritium, lugholes og ekte patina/historie. Luminova vil antagelig ikke utvikle patina, nymotens faenskap IMHO.
Tom