Tudor Black Bay P01

Heftos

Støttemedlem
Medlem
5. aug. 2018
Innlegg
700
Sted
Norge
Noen som har noe intel om når P01 kommer? Jeg leste månedsskifte august/september et sted, men en telefon til Bjerke ga ingen indikasjoner på tidspunkt. Kjenner jeg er ganske nysgjerrig, håper den innfrir f2f... (bilde for krydder, rappa på nett)

54BC95F4-C901-4BFB-B256-E31541BC31B4.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: KTS69 og Genta
Hehe, jeg skjønner egentlig ikke hvorfor den får så mye pepper. Kult at eksprementerer, og historien bak er jo også ganske kul. Selv om commando aldri ble lansert. Jeg var ikke helt overbevist da den ble lansert, men må si den har vokst på meg. I alle fall ut fra bilder og videoer..
 
Jeg registrerer at Tudor ikke akkurat pusher den hardt på sosiale medier. Kanskje de bare lanserer den i all stillhet, og sakte men sikkert faser den ut?
 
Nei, enig i at det er overraskende stille. Men nå er det vel sånn at to av dagens mest ettertraktede modeller (Daytona og Royal Oak) heller ikke var spesielt populære ved lansering...
 
Qatar Airways. Jeg får se etter den live når jeg har 8 timers stopover i Doha på tirsdag.

Ække den værste flyplassen å bruke åtte timer på det! Del gjerne inntrykk og opplevelse i etterkant om du har anledning
 
Syns den har vært tøff på bilder, men dessverre gyselig på hånda. Altfor lang kasse. Klønete og ubrukelig stoppmekanisme på bezel. Bezel med 12 timers markør og ikke 60 min.
Vis vedlegg 168882
Enig at den er altfor lang for de fleste håndledd, men bezellåsen kan vel fungere dersom den skal låses på en annen tidssone, og ikke justeres så ofte. Samtidig er det vel grunner til at den aldri kom lenger enn prototypestadiet på 60-tallet.

I tillegg til størrelsen, var også viserne et minus for meg. Nå har ikke jeg sett på noen andre BBs, men i forhold til GS i samme prisklasse, ser de ut som utstanset blikk.