Solgt Tudor Black Bay Harrods

Medlem
28. jan. 2014
Innlegg
3
Sted
Oslo
Jeg trodde aldri dagen skulle komme og jeg er fortsatt ikke helt overbevist om at det kommer til å skje, men vi får se.

Ventet i halvannet år på denne klokken fra lansering (om det skyldtes elendig oppfølging eller lang ventetid vet jeg ikke), nå har du mulighet til å skaffe deg en eksklusiv Tudor Black Bay Harrods edt. uten ventetid og reisekarantene!

For de som ikke er kjent med klokken, kan man lese mer her.

Klokken er i fin stand og lite brukt. Altfor flott klokke til å bare ligge i skapet. Sist gang jeg brukte den var i påsken.
Klokken leveres komplett med boks, kvittering, mva papirer og diverse reimer. Original lenken ble tatt av hos Harrods og leveres ubrukt i plastikken. Det følger også med original NATO reim (av overraskende kjip kvalitet) og diverse reimer som jeg har kjøpt i ettertid.

Rimeligste klokke på Chrono ligger i skrivende stund til smakt 43000 eks. frakt.
Jeg prøver meg på Kr. 50000,- men er åpen for bud. Er på ingen måte desperat etter å selge, så skambud er ikke nødvendig. Du trenger heller ikke å bruke masse tid på å argumentere for hvorfor du byr det du byr, enten aksepterer jeg prisen eller så gjør jeg det ikke.

Kun rent salg, bytte eller delbetaling er ikke aktuelt.
Kan vurdere å ta oppgjør i BTC eller ETH.
Kun henvendelser med navn og telefonnummer blir besvart.

D25EEB03-88BF-4001-9BF8-4C6D51CA88CB.jpeg

4B3DA9D6-FEEB-4DD6-8470-510FE8E26AE2.jpeg
BF696764-7D3F-44F6-8972-7D27DA0E0979.jpeg
7CBBEDD6-F366-4F07-A01A-A71642CF09ED.jpeg
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Mauno